| Sendt: 16 Januar 2008 kl. 23:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej.. er der nogen som ved om nakamichi pa7 mk 1 har håntag på fronten og hvordan man ser forskel på en nakamichi pa7e mk1 og en mk 2 .... håber at der sider en med et svar på mit spørgsmål... bjørn
|