|
Hej Allesammen!
Jeg ville høre om nogen kender til et problem med ulden lyd.
Jeg har et Technics anlæg C800u som forforstærker og A900s som effektforstærker. Fra den ene dag til den anden, er lyden blevet ulden. Jeg vil gerne have den repareret, men kan det betale sig ? - jeg synes det spiller ganske fint når det altså virker.
Er der nogen der kender til ulden lyd, eller hvad der kan være galt med systemet?
Håbefulde hilsner
.................................
tror der er tale om, at en ladelytter eller flere i din effektforstærker er stået af og skal skiftes. Alt afhængig af hvilke typer der er brugt, forstærketrens alder, o.m.m. ses det ofte. Dine amps er vist et sted mellem 10 og 20 år gamle og så sker sådan noget. Umiddelbart skulle man så tro, at problemet gav sig mest til kende ved basudladninger, meeen det er ikke altid givet.
Hvis du går til et af de store pro. værksteder, får du et chok, når de præsenterer regningen for dig.
Få tjekket problemet til aftalt pris og få skriftligt tilbud på, hvad de skal ha´ for at lave det. Ellers ud på Røde Kors kirkegården med den og glæd dig over de mange gode år du havde med den.
Mvh
|