| Forfatter |
|
sjeffe Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 284
|
| Sendt: 03 Februar 2008 kl. 07:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 03 Februar 2008 kl. 07:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja... den har jeg haft og prøvet - jeg syntes at Disc Washer har bedere.... !
Men.. det var da en fin start - men, den kan ikke få den samme ro i brugte LPer som en VPI pladerenser.... den kommer nemlig helt ned i rillerne
|
| Til top |
|
| |
sjeffe Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 284
|
| Sendt: 03 Februar 2008 kl. 07:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har du evt lidt links til steder man kan købe? Det har været svært at finde danske forhandlere....
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 03 Februar 2008 kl. 08:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
sjeffe skrev:
| Har du evt lidt links til steder man kan købe? Det har været svært at finde danske forhandlere.... |
|
|
Tror ikke at der er en forhandler i dk af DiscWasher mere - mener at Expert/Varde har nogle i deres skuffe !
http://www.needledoctor.com/Discwasher-D4-Kit
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 03 Februar 2008 kl. 09:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
OKKI NOKKI pladerenseren koster vis ikke mere end 3 gange det den viste koster - og så får du rense maskine til en billig penge da okki nokki ca. koster det halve af den billigse konkurrent
King har ret i at DiscWasher børsten er det bedste hvis ikke man skal have maskine - jeg bruger min tør til at holde støvet fra mine maskinrensede plader
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
Fosse Forum Bruger

Bruger siden: 21 September 2005 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 408
|
| Sendt: 03 Februar 2008 kl. 10:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vet at det er en del på norske hifisentralen som har handlet Okki Nokki uten være helt fornøyd med kvaliteten (personlig kjenner jeg den ikke).
Billigste og minste VPI, 16.5, koster ikke så alt for mye, den har kanskje ikke verdens beste finish, men den bør være grei nok for de fleste. Dersom man har en platesamling av en viss størrelse og handler en del brukte plater er dette en god og rimelig investering. Hvem ønsker vel å la pickupen pløye gjennom skitt etter en tur i bruktsjappa?
|
| Til top |
|
| |
platini Forum Bruger

Bruger siden: 27 Marts 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 170
|
| Sendt: 03 Februar 2008 kl. 11:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg har sådan et sæt disco antistat til at stå hvis du er intereseret,som king skriver er det godt nok at starte med,men skal man have renset helt ned i rillerne skal man have noget med sug på,og der kan jeg anbefale KAB EV-1 som jeg bruger nu den er effektiv.Du kan finde den her http://www.kabusa.com/frameset.htm?/index.htm
mvh
Paul __________________ cd:northstar extremo dac +northstar 192 cd løb:Effekt+preThorhauge
ht:Thorhauge 2,5
Pladespiller:vpi scoutmaster,pu transfiguration phønix
|
| Til top |
|
| |
niklasthedolphi Udelukket fra forum

Bruger siden: 13 Oktober 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 217
|
| Sendt: 03 Februar 2008 kl. 13:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har endnu til gode at opleve en pladevasker i traditionel forstand som gør arbejdet bedre end når det udføres manuelt.
Til gengæld er jeg meget nysgerrig på hvilke mirakler ultralydskar kan gøre. Problemet med dem er at de ofte er svært dyre i karmål som kan sluge en LP ned til label.
Men for nylig så jeg en på tilstrækkelige mål i et svensk auto tidsskrift til en pris på ca. Skr. 6.000,-
Nu har jeg forlagt den annonce men overvejer køb af en sådan og skal nok finde et tilsvarende tilbud.
Jeg vender selvfølgelig tilbage med min mening hvis/når jeg får et ultralydskar.
Jeg opfordrer andre til at være med til at researche på dette emne fordi min fornemmelse siger mig at den er traditionelle pladerenser teknikker langt overlegen.
"dolph"
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
|
| Sendt: 03 Februar 2008 kl. 13:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har selv sådan en, og den gør det faktisk rigtigt godt. Nogen har nævnt, at den ikke kan konkurrere med maskiner som suger væsken af pladen bagefter, og det er jeg helt enig i.
Jeg har iøvrigt også en okki-nokki maskine  __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
| Til top |
|
| |