| Forfatter |
|
bugge1970 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Januar 2008 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 18
|
| Sendt: 07 Marts 2008 kl. 23:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Jeg er interesseret i at høre om, der er nogen der har gode/dårlige erfaringer med denne forstærker?
|
| Til top |
|
| |
lars37 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1320
|
| Sendt: 07 Marts 2008 kl. 23:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad vil du vide - lydkvalitet ? Den er verdensklasse - men køb den rene effekt (PA350) - så kan du få en 7 kanals monster flerkanalsforstærker med i samme hug...
Lars
|
| Til top |
|
| |
bugge1970 Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Marts 2008 kl. 23:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
tak for det.
det er mest stereo lyden jeg tænker på, og det er en ia350b jeg har fået et godt tilbud på.
jeg har et sæt audiovector mi3 signature, tror du det er et godt match? ved godt at det er en stor forstærker, til mindre højtalere, men har det nogen betydning?
mvk kent
|
| Til top |
|
| |
Olsen Forum Bruger

Bruger siden: 21 Februar 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 884
|
| Sendt: 07 Marts 2008 kl. 23:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
må man spørge hvad dit tilbud lød på? :)
__________________ Venlig hilsen
Olsen
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
| Sendt: 08 Marts 2008 kl. 00:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har jeg ikke hørt lige præcis den Thule, men generelt er Thule noget kølige og analytiske i lyden og det er Audiovector i hvert fald i mindst lige så høj grad! Så hvis det var mig, ville jeg uden tvivl tage en lytter på de to sammen før der evt. handles.
|
| Til top |
|
| |
Morten_4100 Forum Bruger

Bruger siden: 08 Marts 2008 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 4
|
| Sendt: 08 Marts 2008 kl. 00:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvilket mærke er så ikke køligt og analytisk i lyden? Hvis det da ellers ikke er særlig godt?
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
| Sendt: 08 Marts 2008 kl. 00:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er jo ikke fordi jeg siger at en analytisk lyd ikke kan være godt, det kan bare skabe problemer hvis to meget analytiske produkter kobles sammen. Det samme hvis de er meget varme i lyden eller begge har et kraftigt hæv i diskant, mellemtone, bas osv. osv.
Så det var bare en opfordring til at lytte først. Og der er jo mange, mange produkter med en varm lyd. Det er sjovt nok utroligt populært at lave produkter der lyder sådan. 
|
| Til top |
|
| |
bugge1970 Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Marts 2008 kl. 01:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Olsen skrev:
| må man spørge hvad dit tilbud lød på? :) |
|
|
jeg skal fortælle dig hvad jeg har givet for den, så snart den står hjemme i min stue.. Ok
|
| Til top |
|
| |
bugge1970 Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Marts 2008 kl. 01:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mastervol skrev:
|
Det er jo ikke fordi jeg siger at en analytisk lyd ikke kan være godt, det kan bare skabe problemer hvis to meget analytiske produkter kobles sammen. Det samme hvis de er meget varme i lyden eller begge har et kraftigt hæv i diskant, mellemtone, bas osv. osv.
Så det var bare en opfordring til at lytte først. Og der er jo mange, mange produkter med en varm lyd. Det er sjovt nok utroligt populært at lave produkter der lyder sådan.  |
|
|
jeg har hørt et sæt pr/pa 250 sammen med et sæt audiovector 6, der synes jeg at der var en varm og meget behagelig lyd.
|
| Til top |
|
| |
winter Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
| Sendt: 08 Marts 2008 kl. 07:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Morgen!
Har ia350b ikke samme problemer som feks ia150b/ia250b hvor stromforsyningen hele tiden gik?
|
| Til top |
|
| |
FSBB Forum Bruger

Bruger siden: 01 Maj 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 17
|
| Sendt: 08 Marts 2008 kl. 07:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har haft Thule IA150b sammen med Audiovector M3 signature, det spillede glimrende, og ikke kølig. Det havde en tilpas varme i lyden. Jeg havde så en MF A5 cd afspiller. Det spillede dynamisk og tilpas detaljeret. Jeg har nu MF A5 amp, og det giver noget mere krop i lyden. A5 sættet er virkelig suveræn, og passer perfekt til M3 sig. Ole Klifoth fra AV har tidligere været importør af MF.
|
| Til top |
|
| |
lexus Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1037
|
| Sendt: 08 Marts 2008 kl. 08:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
er det et godt tidspunkt at købe det
mærke,nu hvor nøglen er drejet rundt...
|
| Til top |
|
| |
bugge1970 Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Marts 2008 kl. 08:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
FSBB skrev:
|
Jeg har haft Thule IA150b sammen med Audiovector M3 signature, det spillede glimrende, og ikke kølig. Det havde en tilpas varme i lyden. Jeg havde så en MF A5 cd afspiller. Det spillede dynamisk og tilpas detaljeret. Jeg har nu MF A5 amp, og det giver noget mere krop i lyden. A5 sættet er virkelig suveræn, og passer perfekt til M3 sig. Ole Klifoth fra AV har tidligere været importør af MF. |
|
|
Jeg har ikke den helt store forstand på hifi... mf a5???
|
| Til top |
|
| |
bugge1970 Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Marts 2008 kl. 08:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
lexus skrev:
|
er det et godt tidspunkt at købe det
mærke,nu hvor nøglen er drejet rundt...
|
|
|
ved godt er de er i problemer, men det er vel ikke helt dødt?
det er jo selfølgelig derfor man kan købe til en attraktiv pris.
Hifiklubben har købt deres reservedele, så der er en chance for at få det lavet, hvis uheldet er ude.
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 08 Marts 2008 kl. 09:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
hejsa, hvis du har fået en rigtig god pris på en Thule IA 350B, er det i mine øjne at slå til. Den er et lræftværk nærmest med uendeligt overskud. Den går ikke bare dybt, den går kælderdybt  At den også er til at holde ud at se på. gør det ikke mindre godt. Thule Audio´s problemer bør i mine øjne ikke afholde dig fra at investere, mon ikke at de bliver reorganiseret... mvh
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
bugge1970 Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Marts 2008 kl. 10:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
hejsa, hvis du har fået en rigtig god pris på en Thule IA 350B, er det i mine øjne at slå til. Den er et lræftværk nærmest med uendeligt overskud. Den går ikke bare dybt, den går kælderdybt At den også er til at holde ud at se på. gør det ikke mindre godt.
Thule Audio´s problemer bør i mine øjne ikke afholde dig fra at investere, mon ikke at de bliver reorganiseret...
mvh
|
|
|
Tak for det.
jeg har reserveret den nu sammen med en thule cd 150 diget2 og et sølv signalkabel + 6 mdr garanti samlet pris 14500kr, lyder det fornuftigt?
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 08 Marts 2008 kl. 10:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
bugge1970 skrev:
mn1974 skrev:
hejsa, hvis du har fået en rigtig god pris på en Thule IA 350B, er det i mine øjne at slå til. Den er et lræftværk nærmest med uendeligt overskud. Den går ikke bare dybt, den går kælderdybt At den også er til at holde ud at se på. gør det ikke mindre godt.
Thule Audio´s problemer bør i mine øjne ikke afholde dig fra at investere, mon ikke at de bliver reorganiseret...
mvh
|
|
|
Tak for det.
jeg har reserveret den nu sammen med en thule cd 150 diget2 og et sølv signalkabel + 6 mdr garanti samlet pris 14500kr, lyder det fornuftigt? |
|
|
Det lyder da endog som en meget fornuftig pris. Hvor gammelt er "skidtet"? Med en tilhørende cd 150 digit2, hmm, ja det er lige før at man bliver misundelig  Tillykke med det? Hvornår kommer det hjem i privaten? Kan man forvente at anlægget bliver flashet på hifi4all? Hvor fandt du dette tilbud, hvis man må spørge  ? mvh __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
bugge1970 Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Marts 2008 kl. 10:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg kommer hjem fra nordsøen næste mandag, så skal jeg nok vise og skrive lidt mere om det nye grej.
tak for hjælpen
|
| Til top |
|
| |
bugge1970 Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Marts 2008 kl. 06:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
[UOTE=Olsen]må man spørge hvad dit tilbud lød på? :)[/QUOTE] Hej så er anlæget kommet til nordjylland. jeg fik en thule ia350b og en cd 150b digit 2 plus chord sølvkabler til 14400kr med 6 mdr garanti. er det ikke en rimelig pris?
|
| Til top |
|
| |