Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2026 | 00:28   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: NLE 5-vejs omskifter??? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
bammerdrengen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Juli 2003
Status: Offline
Sendt: 27 Januar 2004 kl. 02:24 | IP-adresse registreret  

Min kontrolforstærker består af en NLE Audio Input Selector Switch (vist nok den samme som DACT´s CT3 Audio Input Selector Switch, http://www.dact.com/ct3_datasheet.html) samt en NLE 19 audio buffer.

Selector Switch´en har loddeflige til i alt fem tilslutninger, men rent mekanisk er de på en eller anden måde blokeret, således at den kun kan stå i to forskellige positioner nu.

Er der nogen som ved, hvordan man ”omprogramerer” switch´en?
Er det mon noget med at skille den ad og fjerne et eller andet inde i den og - i så fald – hvad?

mvh

Niels
Til top Vis bammerdrengen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bammerdrengen

ppp_dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juni 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 27 Januar 2004 kl. 07:54 | IP-adresse registreret  

Uha, det er et projekt jeg ikke turde gå i kast med. Det er fintfølende det her og du kan nemt komme til at beskadige dem.

Hvis jeg var dig, kontaktede jeg Niels Larsen (Elektronik). Han er en meget omhyggelig person. Så kan du samtidig få renset dem. Er den købt hos ham, tror jeg du kan slippe meget billigt. Han har en fantastisk service (har selv haft NLE11/12).

Til top Vis ppp_dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ppp_dk

CarrotMan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 27 Januar 2004 kl. 09:14 | IP-adresse registreret  

Normalt sidder der en slags "tandskive", som mekanisk blokerer for omskifterens bevægelse, men selv ikke et nærmere studie af databladet afslører hvor den befinder sig.

Jeg tror også du skal kontakte NL og spørge ham. Det er sikkert ikke så svært når bare man ved hvad man gør

/U.
Til top Vis CarrotMan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CarrotMan Besøg CarrotMan's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes