| Forfatter |
|
Group 4 Forum Bruger

Bruger siden: 15 Marts 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 22
|
| Sendt: 19 Marts 2008 kl. 17:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min Jolida forstærker skal skiftes ud.
Turen gik til KT radio, fandt en Mcintosh Mc 275, samt en preamp C2200. Derefter en tur i Lydbutikken. Spurgte om hvad de kunne tilbyde.
Manley lød svaret!!. Meget bedre end Mcintosh. Før jeg går ud og sælger min ene nyre, tænkte jeg at der må være nogle der kan give nogle klare
svar. Til sidst. Super service hos KT, hos lydbutikken havde de travlt med at sidde i baglokalet.
Skulle der være andre forslag, så er jeg lydhør.
Tak for et godt forum.
Brian Larsen
|
| Til top |
|
| |
lexus Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1037
|
| Sendt: 19 Marts 2008 kl. 17:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
prøv Audio consult....den ligger jo i området!!!
|
| Til top |
|
| |
Group 4 Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Marts 2008 kl. 17:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er bekendt med Audio Consult, men det jeg fisker efter er, hvor meget får jeg for mine surt tjente penge.
Audio note som Anders sælger, ved jeg ikke et klap om. Er der ikke nogle brugere i dette forum, der har erfaring med dette grej.
Mv. Brian
|
| Til top |
|
| |
Mercury Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2172
|
| Sendt: 19 Marts 2008 kl. 17:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Group 4 skrev:
Min Jolida forstærker skal skiftes ud.
Turen gik til KT radio, fandt en Mcintosh Mc 275, samt en preamp C2200. Derefter en tur i Lydbutikken. Spurgte om hvad de kunne tilbyde.
Manley lød svaret!!. Meget bedre end Mcintosh. Før jeg går ud og sælger min ene nyre, tænkte jeg at der må være nogle der kan give nogle klare
svar. Til sidst. Super service hos KT, hos lydbutikken havde de travlt med at sidde i baglokalet.
Tak for et godt forum.
Brian Larsen |
|
|
Hej med dig, Har personlig haft MC275 hjemme i en periode. Det er den mest engagerende, fodtramp-provokerende, feelgood, wall to wall smile, highend forstærker jeg har mødt!!! Men du er jo nødt til at prøve begge to. Manley kender jeg ikke og forretningen, tja tjo de er nok lidt "religiøse" men altså søde nok. mvh M
|
| Til top |
|
| |
Group 4 Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Marts 2008 kl. 17:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Mercury. Lydbutikken gjorde det klart, at alle vinyl plader er optaget i gennem en Manley forstærker. Jeg syntes at det lyder lidt uldent.
Jeg har ikke hørt dem spille, men da det er mange penge, søger jeg nogle erfaringer.
Tak for dit svar.
Mv. Brian
|
| Til top |
|
| |
kvickly Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Marts 2008 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 411
|
| Sendt: 19 Marts 2008 kl. 18:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kig evt på noget UK grej som passer til din signalkilde og højtalere. Disse amerikanere har lidt for stor og fed lyd efter min mening. Sørg for at låne det med hjem så du er sikker på valget. Og så er det altså ikke forretningen du skal købe, men grejet, så underordnet hvor det købes og hvad sælgeren prakker dig på...lav dit eget valg.
|
| Til top |
|
| |
Medlem Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
| Sendt: 19 Marts 2008 kl. 19:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg hørte den nye TAC V-60 i går aftes, det er en helt ny forstærker fra Tube Amp Company. Den lyder forrygende.
Fed rørlyd, smæk i bassen, klar og dynamisk lyd.
http://www.vincent-hifi.dk/
|
| Til top |
|
| |
lexus Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1037
|
| Sendt: 19 Marts 2008 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
hva koster den tac v-60?
|
| Til top |
|
| |
tunghør Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1430
|
| Sendt: 19 Marts 2008 kl. 20:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg hørte manley på bösendorfer i lydbutikken engang - det lød simpelthen forrygende godt!!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 19 Marts 2008 kl. 20:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 19 Marts 2008 kl. 20:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Group 4 skrev:
Min Jolida forstærker skal skiftes ud. Turen gik til KT radio, fandt en Mcintosh Mc 275, samt en preamp C2200. Derefter en tur i Lydbutikken. Spurgte om hvad de kunne tilbyde.
Manley lød svaret!!. Meget bedre end Mcintosh. Før jeg går ud og sælger min ene nyre, tænkte jeg at der må være nogle der kan give nogle klare svar. Til sidst. Super service hos KT, hos lydbutikken havde de travlt med at sidde i baglokalet.
Tak for et godt forum.
Brian Larsen |
|
|
Jeg har hørt Manley Snapper 100 w monoblok, det var ikke specielt sindsoprivende. Det var endda på super højttalere, Avalon Ascendant.
|
| Til top |
|
| |
Mercury Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2172
|
| Sendt: 19 Marts 2008 kl. 21:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Group 4 skrev:
Hej Mercury. Lydbutikken gjorde det klart, at alle vinyl plader er optaget i gennem en Manley forstærker. Jeg syntes at det lyder lidt uldent.
Jeg har ikke hørt dem spille, men da det er mange penge, søger jeg nogle erfaringer.
Tak for dit svar.
Mv. Brian
|
|
|
Hej Group, Du skriver du ikke har lyttet på nogen af dem. Det skal du og det skal du derhjemme! Det er ikke særlig seriøst at debatere noget man ikke engang har hørt i butikken. Undskyld det sure opstød, men kom lige ind i kampen, eller er dette udelukkende en fiktiv overvejelse? Jo de er nok lige lovligt religiøse i Lydbutikken, hvis man ikke har ørepropper i når de "messer" deres sandheder kan man hurtigt blive meget meget meget træt i knolden, men bare ignorer personerne og koncentrer dig om fakta. mvh M
|
| Til top |
|
| |
Chr. R. Udelukket fra forum

Bruger siden: 28 Oktober 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1113
|
| Sendt: 19 Marts 2008 kl. 23:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Med de prislapper der herhjemme (og i Europa) er på produkterne fra McIntosh, så er det ikke her man får meget for sine penge. Der er masser alternativer end blot dine 2 nævnte produkter, og produkter i denne prisklasse er skam også helt fine som 2'hand __________________ M.v.h.
Christian
|
| Til top |
|
| |
Group 4 Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Marts 2008 kl. 03:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej. Nej det er ikke en fiktiv overvejelse!!
Men med alle de produkter man finder på hylden, er det et vildnis.
Min gamle Jolida står til udskiftning, og min erfaring på området er begrænset.
Tak igen for de gode svar, jagten går videre.
Brian
|
| Til top |
|
| |