Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 22:58   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: NAD 216Thx problem? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jesper-ch
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Maj 2008
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 30 Maj 2008 kl. 10:16 | IP-adresse registreret  

Ja nu har min Nad 216Thx spillet nogen år, og vil stadig ikke af med den, men noget tyder på at den selv vil på pension nu..
Mit problem er at den til tider begynder at skrasle i den venstre udgang(Højtaller) Så kan man lige gå over og lige ruske lidt i udgangen eller tage den ned fra hylden, så spiller den fint igen, der kan til tider nogen gange gå en hel dag uden der er noget, og andre dag kan der være lige fra 10min til en time i mellem, har tjekket alt, haft låget af osv. men kan ikke se nogen løs forbindelser, nogen der har at bud, kan det være en transister(Hvis det er sku den så ikke skrasle hele tiden?)
Til top Vis jesper-ch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jesper-ch

StefanR
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2008
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 30 Maj 2008 kl. 10:37 | IP-adresse registreret  

Selv om du ikke kan se nogle løse forbindelser, betyder det jo desværre ikke at der ikke kan være nogen. Start med at chekke om stik og kabler kan fejle noget. Hvis du er sikre på alt er som de skal være, så er det måske værd at betale for et eftersyn/rep af maskinen.
Til top Vis StefanR's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StefanR

jesper-ch
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Maj 2008
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 30 Maj 2008 kl. 11:28 | IP-adresse registreret  

Har tjekket alt med hensyn til kabler.. Høre normalt musik fra computern, så mit første tjek var aux kablet. prøvede med et andet, men det var det samme, så tænkte jeg det ku være min forforstærkker, kørte så direkte 216'ern på computern men det var igen det samme, byttede så om på højtallerne, så venstre højtalle var på højre kanal og omvendt, men så var det bare den anden højtalle der skraslede, altså stadig venstra udgang som var problemet.. Så det kan kun være den venstre udgang i min 216Thx der fejler noget,, For problemet gentager også selvom jeg køre fra cd-afspiller eller Dvd'en... Men har opdaget vis jeg skruer godt for anlæget så sker der ikke noget ellers er det bare rent held der ikke sker noget, Men det er kun når jeg køre på lavet niveau der sker noget.. 
Til top Vis jesper-ch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jesper-ch

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes