Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
Sendt: 26 August 2008 kl. 23:03 | IP-adresse registreret
Har lige monteret en dynavector 10x5 pick up på min nye brugte Clearaudio, men kan ikke finde noget på gramofonen der indikerer hvor meget jeg belaster nålen? Gode dyr er rådne? Har jeg overset noget, skal jeg "bare" lytte mig frem ,eller skal jeg ud at låne en nåletryksvægt?
Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
Sendt: 26 August 2008 kl. 23:13 | IP-adresse registreret
Hej MN.
Der er igen vægt(gr) indikator på dit kontralod vel?? for så ska du nemlig ud og låne en vægt:-) du må gerne låne en af mig:-) der er mange der ikk hr indikator på deres kontralod:-)
Tillykke med den og velkommen i Clearaudio klubben
Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
Sendt: 26 August 2008 kl. 23:18 | IP-adresse registreret
don dario skrev:
Hej MN.
Der er igen vægt(gr) indikator på dit kontralod vel?? for så ska du nemlig ud og låne en vægt:-) du må gerne låne en af mig:-) der er mange der ikk hr indikator på deres kontralod:-)
MVH
Don
Hej don dario, det var jo ganske enkelt - tror at jeg kan låne en vægt her i Århus, ellers tager jeg lige fat i dig... For en god ordens skyld hvor meget vægt vil du anbefale til en clearaudio?
Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
Sendt: 26 August 2008 kl. 23:27 | IP-adresse registreret
mn1974 skrev:
don dario skrev:
Hej MN.
MVH
Don
Hej don dario,det var jo ganske enkelt - tror at jeg kan låne en vægt her i Århus, ellers tager jeg lige fat i dig...For en god ordens skyld hvor meget vægt vil du anbefale til en clearaudio?
Hej igen:-)
Det var en Dynavector pu du kører med ikk?? det er det at det hele afhænger af??
Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
Sendt: 27 August 2008 kl. 08:32 | IP-adresse registreret
en digital nålevægt koster 595 hos high end sound i jylland - der er stor forskel på den og så de små vippe-vgte fra fx ortofon - de kan være næsten et halvt gramt ved siden af og det er meget i pickupsammenhæng
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
Sendt: 27 August 2008 kl. 08:40 | IP-adresse registreret
r-l-b skrev:
en digital nålevægt koster 595 hos high end sound i jylland - der er stor forskel på den og så de små vippe-vgte fra fx ortofon - de kan være næsten et halvt gramt ved siden af og det er meget i pickupsammenhæng
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum