| Forfatter |
|
Øvbøv Forum Bruger

Bruger siden: 20 November 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 136
|
| Sendt: 03 December 2008 kl. 19:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa.....sad lige og surfede i mit stille jeg indtil et link rykkede i mig måtte dele det med nogle nørder måske de ser på det ..........Ja så kunne jeg ikke mere  Men her er så linket. Nydelse Håber det falder i go jord
__________________ Har ingen forstand, viden eller noget der minder om det....Men jeg har indrømmet det :-)
|
| Til top |
|
| |
Anderz Forum Bruger

Bruger siden: 19 November 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1221
|
| Sendt: 03 December 2008 kl. 20:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ærligt talt ikke min kop te.
Der er for meget arbejde med at skal løfte en arm på plads i forhold hvor meget du bruger af tid på den pladespiller totalt genem livet.
Desuden burde designeren skydes men smag og behag.
|
| Til top |
|
| |
Øvbøv Forum Bruger

|
| Sendt: 03 December 2008 kl. 20:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Anderz... Design på hifi findes ikke hvis du spørger min kone......  Og jeg så ikke en kop en kop the  Syntes nu alligevel det er fedt med sådan et ego rum....  Bare det var mig
__________________ Har ingen forstand, viden eller noget der minder om det....Men jeg har indrømmet det :-)
|
| Til top |
|
| |
janils Branchemedlem

Pladespilleren.dk
Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3096
|
| Sendt: 03 December 2008 kl. 21:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Anderz skrev:
|
Der er for meget arbejde med at skal løfte en arm på plads i forhold hvor meget du bruger af tid på den pladespiller totalt genem livet.
|
|
|
Kunne ikke være mere uenig! Men sådan er det jo - smag og behag.
En arm er ikke særligt tung og det tager få sekunder at flytte den. Jeg har brugt og vil bruge timevis på at lytte til de sorte skiver, så forholdet ser selvfølgelig lidt anderledes ud.
Designet på de gamle Garrard er helt tilbage fra 50'erne - dengang var det meget moderne. Jeg synes der er noget klassisk over de bløde former, men det ligger selvfølgelig langt fra en moderne strømliniet CD-afspiller. __________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 04 December 2008 kl. 03:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som indehaver af en 301 i xfiner plinth og forhåbentlig en 12" thomas schick arm til min SPU så må jeg da indrømme at det er et fedt klip og jeg synes det er herrefedt at skifte plader og glæder mig til hæve og sænke armenene på mine pladespillere de næste 50 år
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
Øvbøv Forum Bruger

|
| Sendt: 04 December 2008 kl. 12:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen... Både janils og r-l-b har fat i den lange ende  ......Efter min mening  Nostalgi rules og så er der forsat hamrende god lyd i lpér......
|
| Til top |
|
| |
Mads57 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juli 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 732
|
| Sendt: 04 December 2008 kl. 13:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
janils skrev:
Anderz skrev:
|
|
|
|
Kunne ikke være mere uenig! Men sådan er det jo - smag og behag.
En arm er ikke særligt tung og det tager få sekunder at flytte den. Jeg har brugt og vil bruge timevis på at lytte til de sorte skiver, så forholdet ser selvfølgelig lidt anderledes ud.
Designet på de gamle Garrard er helt tilbage fra 50'erne - dengang var det meget moderne. Jeg synes der er noget klassisk over de bløde former, men det ligger selvfølgelig langt fra en moderne strømliniet CD-afspiller. |
|
|
helt enig med janils, det er ikke så besværligt læfte armen på plads.. nydelsen overgår anstrængelserne...
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 04 December 2008 kl. 13:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Anderz skrev:
|
|
|
|
Jeg er enig med dig Anderz, men pas på, for et indlæg af den karakter er i HIFI-verdenen ækvivalent med en Muhammed-tegning. Der ér sikkert allerede udstukket adskillige fatwa'er over dig. Man må ikke sige eller synes ilde om grammofonen...
|
| Til top |
|
| |
Mads57 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juli 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 732
|
| Sendt: 04 December 2008 kl. 13:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
bittermand skrev:
Anderz skrev:
|
|
|
|
Jeg er enig med dig Anderz, men pas på, for et indlæg af den karakter er i HIFI-verdenen ækvivalent med en Muhammed-tegning. Der ér sikkert allerede udstukket adskillige fatwa'er over dig. Man må ikke sige eller synes ilde om grammofonen...
|
|
|
   ...
|
| Til top |
|
| |
Øvbøv Forum Bruger

|
| Sendt: 04 December 2008 kl. 16:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
    Design er en ting man aldrig bliver enige om og det er lyd også...... Om det skal være analog lyd eller digital lyd er der osse delte meninger om..... Og det er vel derfor vi der er her kan skrive vores meninger uden svøb og fatwaér  Jeg har ikke lavet indlægget for, at lægge mig ud med nogle. Men fordi det giver mening med det, at man totalt henlægger et rum med vellyd og uden nogen form for pral.....men for, at nyde musikken. I dette tilfælde en analog fan.....  God X-mas til alle.
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 04 December 2008 kl. 16:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uhada, det er et lækkert setup. Lige efter min smag. Heldige kartoffel __________________
Guide til billedupload
|
| Til top |
|
| |
Øvbøv Forum Bruger

|
| Sendt: 06 December 2008 kl. 19:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen... Her er en til CV tilhængere eller bare folk med trommehinderne i behold  Og det er 2 forskellige links  Enjoy denne her osse
|
| Til top |
|
| |