Forfatter |
|
Kim B Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 60
|
Sendt: 07 Februar 2009 kl. 22:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej, jeg skal bruge et nyt brugt anlæg til min lejlighed. Vil godt have noget flot, elegant, stilet, diskret og anderledes som ikke er for stort. Nemmest ville være at finde et b&o men der har jeg været og syntes ikke at det er specielt nok. Anlæg skal indeholde cd, radio og forstærker. Af højtaler kunne jeg forestille mig noget i stil med et par Jamo Concert 8 på stander eller lignende mindre elegang og velspillende højtaler. Kender lidt til Thule men alle forslag modtages, også hint om de forskellige modeller. Der er noget med at Thule er lavet med sølv og guldknapper men er ikke klar over hvilken model som er mest atraktiv. Har ingen krav til alder og hvis det er godt og specielt så er +10 år ingen hindring. Håber jeg kan trække på de erfarne's viden i denne tråd så jeg kan få nogle hint til hvad jeg skal kigge efter. Mvh Kim
|
Til top |
|
|
søren N Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1475
|
Sendt: 07 Februar 2009 kl. 22:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor stort er dit budget? Densen laver nogle gode produkter og så synes jeg at deres design er super stilet. Men ellers kan du erhverve dig et brugt sæt thule for billige penge, da de gik neden om og hjem sidste år. jeg ville gå efter deres nyere modeller, da de gamle havde lidt problemmer, jeg har selv erfaring med disse problemer  kig efter en ia 100 og en dva 100..
__________________ "Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
Til top |
|
|
kongen Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 244
|
Sendt: 07 Februar 2009 kl. 22:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
øh thule er vel ikke i den anderledes ende ? kig fx på nakamichi.com...
|
Til top |
|
|
Kim B Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 60
|
Sendt: 07 Februar 2009 kl. 22:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sorry, glemte budget, ret væsentligt. Havde forestillet mig max 10.000 eksl. højtaler, men kunne jeg finde noget tilfredstillende for 3.000.- ville jeg blive glad. Kim
|
Til top |
|
|
Batman Udelukket fra forum

Bruger siden: 11 September 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1524
|
Sendt: 07 Februar 2009 kl. 22:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Jeg kunne godt tænke mig noget superlækkert vintage hifi-grej. Det skal spille som en drøm, og virkelig kunne imponere mine gæster. Mit budget er 3000 kr. Har I et godt forslag?
|
Til top |
|
|
søren N Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1475
|
Sendt: 07 Februar 2009 kl. 23:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kongen: Nej men han nævner selv Thule. Nogle ville mene at Thules produkter er elegante og stilet. Ellers måske noget brugt Rega..
__________________ "Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
Til top |
|
|
Rune|WildChild Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 937
|
Sendt: 07 Februar 2009 kl. 23:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
søren N skrev:
Kongen: Nej men han nævner selv Thule. Nogle ville mene at Thules produkter er elegante og stilet.
Ellers måske noget brugt Rega..
|
|
|
Der er nogen der er blevet imponeret der hva  Men ja et Mira3/Apollo setup, med nogle lækre højtalere foran, Dynaudio, Monitor Audio, Dali etc, ville give bang for the bucks.. Dog skal man gøre op med sig selv om man synes Rega er elegant, jeg synes selv det er fedt, men mange synes det ligner en tank etc.  __________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
Til top |
|
|