| Sendt: 15 Februar 2009 kl. 20:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den Blå Fisk skrev:
Den er stadigvæk kun på 2x10W, har kun en indgang og ingen fjernbetjening osv., så den vil i de flestes øjne - undertegnede inklusiv - være uinteressant som primærforstærker, uanset lydkvalitet.
|
|
|
Joh, men i mit tilfælde med højttalere der kan drives af små rørforstærkere, er effekten ikke noget problem der. Og jeg kan også se, at det tit er brugere af små rørforstærkeder der åbenbart falder for lyden. Der jeg MÅSKE ser fidusen, er at man kan bruge dem til at bi eller triampe højttalerne. Indgangs kondensatoren kan nemt skiftes, så man deler ved f.eks 400 hz med 6 db, og vupti er man fri for det delefilter på højttaleren. Måske kan det filter der sidder i udgangen også ændres så man ligepludselig har en forstærker med den ønsked båndpass egenskab til en mellemtone. Man kan købe ret billige kits fra f.eks. www. 41Hz.com, og bly gel batterier er jo heller ikke dyre. Når man ser hvilken anmeldelse en Red Wine Audio får: http://6moons.com/audioreviews/redwine8/302.html er det noget der kan friste til efterfølgelse. Jeg er vel nødt til at købe en selv og eksperimentere med...................
|