nad er kommet ud med nogle nye og opgraderede versioner af BEE serien.
nogen der har været inde i klubben og høre dem? eller bare en af dem? hvad synes du om den? dem?
er jeg helt galt på den jeg siger at nads lyd er hen mod den amerikanske lyd? varm og mørk med lydtryk i bassen? en diskant som ikke er skinger, men silkeblød og lidt indelukket?? hvad er dit syn på nad's bee serie
Bruger siden: 12 Maj 2008 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 293
Sendt: 23 Februar 2009 kl. 20:07 | IP-adresse registreret
min mening er at de burde fortælle om dens nye kvaliteter i stedet for at gå tilbage til det gamle. Men det er jo hifi klubben der har skrevet det ikke nad.
Bruger siden: 27 Oktober 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 134
Sendt: 23 Februar 2009 kl. 20:45 | IP-adresse registreret
Jeg troede da at hifi klubben ejede NAD? Men det kan da være jeg tager fejl. På den anden side så har jeg faktisk sat min gamle forstærker; NAD 355Bee op imod 3020 og der var da nogen ligheder, men umiddelbart ikke noget at skrive hjem om. Lidt skægt at se hvilken vej NAD/hifiklubben(hvem ved?!) tager med deres produkt, altså at forsøge at vende tilbage til "storhedstiden". Det siger vel noget om kvaliteten af deres produkter efter 3020'eren.
Bruger siden: 12 Maj 2008 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 293
Sendt: 27 Februar 2009 kl. 08:47 | IP-adresse registreret
Det er da bare rigtig rigtig godt Deres m3 serie har jo fået super gode andmelderser og spiller også helt fantastisk, "synes jeg". Men prisen på 375 i forhold til 372 er også steget en lille tand.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum