| Forfatter |
|
mtange Forum Bruger

Bruger siden: 22 April 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 8
|
| Sendt: 09 Marts 2009 kl. 18:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej med jer,
Da mit gamle Denon anlæg er ved at afgå ved døden skal jeg have købt mig et nyt, det behøves ikke være noget vildt - men må dog gerne kunne trække mine 2 b&w CM1 højtalere. Jeg bruger det primært til at høre musik fra min computer og høre lyden fra tv'et. Det behøves ikke være surround sound eller sådan. Jeg kunne dog godt tænke mig at det ikke er så stort, og hvis det er lidt pænt er det også et plus :O)
Nogen der har et par gode bud ?
Mvh Mikkel
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
| Sendt: 09 Marts 2009 kl. 18:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
mtange Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Marts 2009 kl. 18:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Thue.
Tak for hurtigt svar - og jo selve prisen var lige glemt :O) Jeg regner ikke med at bruge voldsomt mange penge på det, omkring 2000-3000 kr.
Mvh Mikkel
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Marts 2009 kl. 18:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
mtange skrev:
|
Hej Thue.
Tak for hurtigt svar - og jo selve prisen var lige glemt :O) Jeg regner ikke med at bruge voldsomt mange penge på det, omkring 2000-3000 kr.
Mvh Mikkel
|
|
|
Til under 3k tror jeg ikke du finder noget bedre end de små fra Denon hvis det skal være nyt.
Måske NAD L54 m. dvd afspiller til godt 3k. Den er også fin til prisen.
http://www.hifiklubben.dk/produkter/stereo/systemer/
Må det være brugt er der mange muligher i ksb vil jeg tro __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |
mtange Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Marts 2009 kl. 18:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok, jeg smutter en tur i KSB og kigger mig lidt omkring :)
Tak for hjælpen.
|
| Til top |
|
| |
DavidH Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juli 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 108
|
| Sendt: 09 Marts 2009 kl. 19:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du skal have i tankerne at CM1 er relativt effektkrævende. Jeg har selv stået i helt samme situation som dig og ville godt finde en lille receiver til mine CM1. Jeg faldt over en NAD C715 receiver på DBA men den kunne slet slet ikke trække dem. Efter den oplevelse opgav jeg at finde et kompakt system til dem og fandt i stedet min NAD C370 frem, det fungerer jo. Da jeg stadig har manglet musik i køkkenet har jeg for nyligt købt en Denon DRA F-102 DAB receiver her på KSB. Da jeg endnu ikke har nogen højttalere til den prøvede jeg lige at sætte den til mine CM1 for at checke om den fungerede, uden at have de store forhåbninger om at den kunne trække dem ordentligt. Til min store overraskelse er det slet ikke noget problem, den spiller faktisk rigtig godt. I det hele taget synes jeg det er en virkelig fed lille receiver som jeg helt klart kan anbefale. Versionen uden DAB koster kun 1800 fra ny, med DAB 2800 så det burde være indenfor dit budget.
|
| Til top |
|
| |
mtange Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Marts 2009 kl. 20:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen, jeg har kigget på Harman Kardon HK 980, er det et godt bud ? Faldt mest for den da den er pæn :O) og samtidig er til en fornuftig pris ca. 3400
Mikkel
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Marts 2009 kl. 17:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
mtange skrev:
|
Hej igen, jeg har kigget på Harman Kardon HK 980, er det et godt bud ? Faldt mest for den da den er pæn :O) og samtidig er til en fornuftig pris ca. 3400
Mikkel
|
|
|
Ja. Effektmæssigt tror jeg ikke den vil have problemer med de B&W. Du kan jo prøve at låne den med hjem, eller smutte forbi en H/K butik med dine højttalere og prøve den af på dem. __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |
Bernstorff Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 20
|
| Sendt: 10 Marts 2009 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
vibe Forum Bruger

Bruger siden: 28 Oktober 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 747
|
| Sendt: 10 Marts 2009 kl. 18:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
http://www.omegaaudio.dk/49-tilbud.htm
jeg har hørt anlægget, men det er lille og billigt. marantz plejer at lave ok udstyr.
mvh __________________ setup:
cd-afspiller: rotel rcd-06
forstærker: rega brio3
højttaler: audio note az-one
diverse diy: tabaq kvartbølge højttaler, festival anlæg
|
| Til top |
|
| |