| Sendt: 22 Maj 2009 kl. 13:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har jeg kigget lidt på dem og jeg tror ikke jeg turde købe nogen af dem. Det med strømmen i ampere har intet med forbruget at gøre, men er udtryk for hvor stabil forstærkeren er i en svær belastning (kun et splitsek).
Dog er der intet belæg for disse forstærkere overhodet kan klare det lovede idet det kræver en ordentlig strømforsyning at levere eks. 2 X 120W 8ohm.og 2 X 150W 4ohm. Det kan ikke lade sig gøre med en forstærker som vejer 10kg og hvis forbrug andrager max 340W.
'Hvis den skal kunne klare det skulle det være PWM forstærkere og det står der ikke noget om...traditionelle forstærkere skulle have en trafo på ca. 1KW for at klare disse data og vægten ville komme i nærheden af 20kg
Den du har valgt har størst chance for at overholde sine data og teoretisk set den der er bedst til vanskelige belastninger.
mvh __________________ Rørforstærker diy185W|McIntoshMR71|Luxman SQ38|Marantz 2500|TEACVRDS 10|Rectilinear High Boy+
AMT1Air Motion Transformer|FisherX101 rør|Pioneer SX1080|AVO-MK4 tubetester|HP3580A audio-analyzer
|