| Sendt: 25 Februar 2004 kl. 22:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak allesammen for de dejligt præcise svar.
Men jeg er bange for at jeg nok har taget en anden beslutning i mellemtiden. Jeg har lige fået købt mig en Exposure XVII pre-amp med indbygget RIAA, så den vil jeg bruge til jeg føler mig rig igen.
Til dige: Den opsætning jeg lyttede til hos Anders hos Audio Consult leverede bare en fylde, varme og krop som jeg var helt vild med. Jeg er godt klar over at næsten alt der bliver spillet på dernede (nu tænker jeg på ht, forstærkere, og kilder) hælder meget mod rørlyden så hvor meget der var Riaa'en kan jeg selvfølgelig ikke sige.
Grunden til at jeg ville prøve rør er simpelthen at jeg har prøvet at opnå rigtig fede resultater tidligere med anlæg der var af begge "skoler". Nu tænker jeg selvfølgelig på rør vs. transistorer. desværre var jeg kun selv ejer af det ene setup 
Igen, tak for de konstruktive og udførlige svar, det er fedt at kunne få den slags assistance!  __________________ My candle burns at both ends; It will not last the night; But ah, my foes, and oh, my friends - It gives a lovely light!
- Edna St. Vincent Millay
|