| Sendt: 28 Maj 2009 kl. 12:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Desuden så skal man være opmærksom på at der følger passende papir historie med til udstyret, jeg synes personligt det er ret vigtigt at sælger som minimum har manual og helst også en købs kvitering, også selv om han er 2. ejer. Det giver nemlig en god fornemmelse for om han/hun har passet på udstyret eller blot har brugt det til nabokrig ja hvad ved jeg..
Desuden, så lyt på det, som mastervol siger, så må der ikke være knas eller problemer med nogen af kontakterne. Hvis du har mulighed for det, så blæs den rigtig godt igennem. Jeg har en kammerat der var ude og kigge på en luxman l85v, hvor vi opdagede da han kom hjem, at der var gået mindst et rør i højre udgangskanal. Dette kunne i ses ved mangel på kontrol af baselement, men da vi åbnede, var det også ret tydeligt, det havde han blot ikke haft mulighed for da han var ude og kigge.
Undersøg produktet på forhånd og få andre oplevelser med denne. Selvom du ikke kan få at vide om lyden er dig, kan du finde ud af hvor det oftest går galt for produktet, hvor der opstår fejl og mangler over tid og hvad der går i stykker.
Undersøg forbindelser og stik bagpå, værd sikker på alt sidder fast, og RCA connectorerne ikke er ved at hoppe ud af chassiet som det næste, det er ikke altid det blotte øje kan spotte dette, så tag fat i dem og mærk efter. Det betyder ikke nødvendigvis at du ikke skal købe, men det er en god anledning til at diskutere prisen lidt :)
Ja det var mit korte besyv :)
|