Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2025 | 23:47   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Stereo forstærker erstatte onkyo tx-sr705 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
inotic
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Marts 2008
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 06 August 2009 kl. 20:47 | IP-adresse registreret  

Hej,

Sidder pt. med et 2.1 anlæg, hvor jeg bruger en surroundreceiver. (nærmere oplysninger kan ses i signatur)

Da jeg ikke vil få udnyttelse af surround-delen de næste par år, går jeg med tanker om at udskifte recieveren med en stereo forstærker istedet.
Prislejet er prisniveauet for en brugt onkyo tx-sr705, sort 1 1/2 år gammel, som ny. (3500-4000?) +-
Og der skal tilsluttes delene i min signatur, dvs. 2 højtalere, 1 subwoofer, airport express, tv, + et par andre ting.

Er der mulighed for en større lydmæssig forbedring, således det kan betale sig at skifte onkyo'en ud, og i så fald, har i nogle forslag?

Kigger gerne brugt.

Kom med nogle bud.

På forhånd tak.

(Til de få der har været inde og kigge i tråden, kan det ses at den er omformuleret og emnet er ændret, da jeg tænkte det ville gøre det lidt
nemmere hvis den blev forkortet lidt)

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes