Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 928
Sendt: 13 Oktober 2009 kl. 18:16 | IP-adresse registreret
Hej H4A brugere,
Jeg kigger lidt på en ny effektforstærker og er faldet over en Acurus A250. Er der nogen som har erfaring med den? Er den noget værd eller skal man hellere bruge pengene et andet sted? Hvor meget bør den i så falde koste?
Jeg blev lidt forbavset over hvor lidt der faktisk er i den, da jeg så et billede.
Bruger siden: 22 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2380
Sendt: 13 Oktober 2009 kl. 18:26 | IP-adresse registreret
Der bliver skrevet pænt om på AK og den trækker vist lidt af hvert...så hvis du kan få den for 1500 er det nok et godt køb. Hvad forlanges der for den?
Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 928
Sendt: 13 Oktober 2009 kl. 18:48 | IP-adresse registreret
winter skrev:
Der et sat Aragon 18K + 4004MkII i DBA. 8500kr Det er et godt kob!
Ja jeg har set det, synes bare det er lige i overkanten - ikke i forhold til mit budget, men bare af hvad jeg selv synes det sæt er værd og hvad jeg har set de skulle være handlet til før. Det skulle vel ikke være dit?
Bruger siden: 16 Marts 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 63
Sendt: 11 December 2009 kl. 10:30 | IP-adresse registreret
Nå kan jeg godt se at tråden er ved at være lidt gammel, men er nu ikke enig i de priser som bliver nævnt.. Jeg har selv købt 2 stk acurus a250 for ca et halvt år siden, begge til 2500 kr. Det er meget normalt at de står til 3000-3500 kr, jeg fik så i begge tilfælde handlet dem lidt ned.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum