Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 09:54   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Rega planar 2 vs. Technics 1200 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Sulla
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 November 2003
Status: Offline
Sendt: 06 Marts 2004 kl. 18:25 | IP-adresse registreret  

Jeg er den glade indehaver af en Rega Planar 2 fra en gang i 90'erne og jeg overvejer at investere i en brugt Technics 1200. Hvis jeg giver mine gamle pladespiller med i købet får jeg Technics'en for 1000 kr.

Hvad siger I, er det en god handel?

Hvis der er nogen der har forslag til en anden pladespiller der kunne forbedre oplevelsen af mine plader - er I mere end velkomne til at skrive forslag.

Min pick-up er forresten en Rega Super Elys.

Venligst

Sulla
Til top Vis Sulla's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sulla

zaka
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 06 Marts 2004 kl. 18:50 | IP-adresse registreret  

Hej Sulla,

Jeg kender ikke Technics andet end af udseende, så om det er en god handel ved jeg ikke, men inden jeg fik min Nottingham Analogue Spacedeck havde jeg rigtig meget glæde af min Planar 2 (jeg har den stadig, som backup).

Jeg skiftede Elys'en ud med en teknifi K1 pickup til 500,- inkl montering ;o).  Det gav rigtig rigtig meget og var stærkt nedvirkende til at jeg begyndte at købe vinyl igen. Teknifi K1 fås i Lydbutikken på Frederiksberg - www.lydbutikken.dk. Hvis du vil se hvad Lydbutikken forhandler skal du kigge på teknifi's side - www.tekni-fi.dk.

mvh 

Til top Vis zaka's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zaka Besøg zaka's Websted

Sulla
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 November 2003
Sendt: 06 Marts 2004 kl. 19:19 | IP-adresse registreret  

Tjøh, zaka:

Skal man ikke sælge en nyre på det internationale organmarked for at få råd til en pladespiller fra Nottingham?

Og tror du at det ville forbedre lyden, hvis jeg købte en pick-up der koster en fjerdedel af den jeg har i forvejen?

Venligst

Sulla
Til top Vis Sulla's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sulla

zaka
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 06 Marts 2004 kl. 19:36 | IP-adresse registreret  

Sulla skrev:
Tjøh, zaka:

Skal man ikke sælge en nyre på det internationale organmarked for at få råd til en pladespiller fra Nottingham?

Jeg købte brugt, så jeg har stadig begge nyrer.... det var ikke ment som et forslag om at du skúlle købe sådan en

Sulla skrev:

Og tror du at det ville forbedre lyden, hvis jeg købte en pick-up der koster en fjerdedel af den jeg har i forvejen?

Æehh undskyld, jeg havde lige et blackout af en art - jeg kom til at forveksle Elys'en med Bias . Det var en Bias jeg havde på og skiftede ud med en K1.

K1 er en fremragende PU, men om den er bedre end Elys ved jeg jo så af gode grunde ikke.

mvh

Til top Vis zaka's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zaka Besøg zaka's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes