| Forfatter |
|
pepsi Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 81
|
| Sendt: 09 Marts 2010 kl. 14:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nogen der ved om den lave Output level kan give anledning til problemer med høj musik på svage forstærkere?
Output level på 1,4 i analog.
|
| Til top |
|
| |
pepsi Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Marts 2010 kl. 16:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ingen der kender til dette????
|
| Til top |
|
| |
Noise Forum Bruger

Bruger siden: 11 Oktober 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 337
|
| Sendt: 10 Marts 2010 kl. 21:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det burde ikke give nogen problemer. De fleste forstærkere bliver fuld udstyret mellem 0,7 og 1 Volt. Så de 1,4 Volt burde være rigeligt.
mvh.
|
| Til top |
|
| |
pepsi Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Marts 2010 kl. 10:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lyder så bare vildt at andre producenter kører med helt op til 4-5 i output level.
Den klassiske Dacmagic har også over 2. Der må da være en fordel i at output ligger så højt som muligt?
|
| Til top |
|
| |
Frankie Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 December 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 749
|
| Sendt: 11 Marts 2010 kl. 10:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
pepsi skrev:
|
Lyder så bare vildt at andre producenter kører med helt op til 4-5 i output level.
Den klassiske Dacmagic har også over 2. Der må da være en fordel i at output ligger så højt som muligt?
|
|
|
4 - 5 volt er som regel kun i ballanceret drift og så længe du ikke bruger meget lange signalkabler er det ikke noget problem ! Men hvis du vil være sikker så køb en DA100 Signature den har en del mere output og skulle efter sigende være bedre i forhold til prisen !
Frankie
|
| Til top |
|
| |
pepsi Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Marts 2010 kl. 11:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Frankie skrev:
pepsi skrev:
|
|
|
|
4 - 5 volt er som regel kun i ballanceret drift og så længe du ikke bruger meget lange signalkabler er det ikke noget problem ! Men hvis du vil være sikker så køb en DA100 Signature den har en del mere output og skulle efter sigende være bedre i forhold til prisen !
Frankie
|
|
|
Hej Frankie,
Havde kigget på den men, synes den mangler nogle input. Der er vist kun en af hver og når man både skal tilslutte pc, appletv og blueray kan det give problemer. 
|
| Til top |
|
| |
Frankie Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 December 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 749
|
| Sendt: 11 Marts 2010 kl. 12:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
pepsi skrev:
Frankie skrev:
pepsi skrev:
|
|
|
|
Frankie
|
|
|
Hej Frankie,
Havde kigget på den men, synes den mangler nogle input. Der er vist kun en af hver og når man både skal tilslutte pc, appletv og blueray kan det give problemer. 
|
|
|
Den har 5 forskellige indput, som burde være nok til de fleste ! men hvis du er nød til at bruge feks. coax til mere end en indgang, ja så er der et problem ! Jeg selv bruger optisk fra min cd afspiller og coax fra min SQ boks ! Så jeg har stadig 3 indgange ledig !
Jeg havde en DacMagic på et tidspunkt, den havde 2 gange coax og 2 gange optisk + en usb ! Ganske glimrende i betragtning af prisen ! men den er selvfølgelig ikke i samme klasse med mindre at du vil ofre en af de STORE opgraderinger på den, så hjælper det lidt på det ! 
Frankie
|
| Til top |
|
| |
Noise Forum Bruger

Bruger siden: 11 Oktober 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 337
|
| Sendt: 11 Marts 2010 kl. 15:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
pepsi skrev:
|
|
|
|
Jeg tror det bare er et spørgsmål om "dataræs". Man kan jo få det hele til at se ud af noget mere, når man kaster rundt med en masse tal.
Jeg tror ikke du vil opleve nogle problemer ved 1,4 Volt. Ikke med mindre du har en meget speciel og ineffektiv forstærker.
Forstærkere der ikke kan udstyres fuld ud med 1,4 Volt, er der ikke mange af.
mvh.
|
| Til top |
|
| |