Bruger siden: 17 Juni 2009 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 83
Sendt: 04 April 2010 kl. 13:41 | IP-adresse registreret
Så behøver jeg hjælp igen...
Jeg har det problem at når jeg tilslutter min Ipod classic til mit anlæg (primare) spiller det alt for lavt sammenlignet med min cd afspiller (primare).
Jeg har justeret lydstyrken i Itunes, men det gir ikke nok.
Findes der en lille forforstærker eller andre ting man kan gøre. Jeg er stødt på en Creative Xmod, men aner ike om man kan bruge den sammen med et anlæg, da der ikke umiddelbart er en strømforsyning til den...... Hjælp mig med den gode ide.
Bruger siden: 10 September 2009 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 414
Sendt: 04 April 2010 kl. 17:30 | IP-adresse registreret
Hvis du har købt din iPod i EU er dens volumen begrænset for at overholde nogle EU-regler. Der findes små applikationer der kan bryde denne
begrænsning så den kan spille højere.
Bruger siden: 21 Marts 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 198
Sendt: 04 April 2010 kl. 18:04 | IP-adresse registreret
Du skulle have købt apparatet i USA Franske ører er meget sarte, og det går ud over resten af EU, for alle Apple afspillere solgt her, er tilpasset fransk lov.
Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 12
Sendt: 04 April 2010 kl. 22:43 | IP-adresse registreret
Hej Til Mac findes et program der kan skrue også de nye classic gen 5 og frem op med ex. 10dB. Husker ikke programmets navn, men du kan evt. google - måske ipodvolumebooster. Har selv prøvet og virker OK. Til PC tror jeg ikke du kan finde noget der virker. Her må du nok ty til en forforstærker. Ved at mp3 gain kan øge gain på b¨de mp3 og AAC filer, men det er nok lidt besværligt og vil sikkert blot medføre at dine filer klipper.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum