Hej der ude :)
Jeg sider lige nu og spiller min musik igennem mit anlæg som består af:
Højtaler: DIY - 165KEP + XT19 (simpelt filter) Lyder rigtigt godt og åben :)
Forstærker (der er her der skal gøres noget, måske? !

), har både en Marantz PM-80 som engentligt spiller ok.. men måske lidt kedeligt.. Og der udover køre jeg med en Technics SU-7300K son lyder mere musikalsk og engageret :)
Kilde: Enten min pc (MSI Wind) fra mini jack stikket, eller en relativt billig sony cd afspiller jeg ikke lige kan huske navnet på. Dog syns jeg at lyden fra min pc er helt ok, men måske er det også her jeg bør smide nogle penge?
Musik smag: meget blandet, alt fra Green Day til Trentemøller og Röyksopp hen i Simply Red..
Lyd præferencer: For det førest er jeg sart over for skap/skinger diskant, men der ud over så kan jeg godt lige en åben diskant (rumfornemmelse og detaljer), men der udover så skal der også være en del varme i lyden, musikken skal så at sige bare flyde, og være engagerende, det skal være sjovt at høre musik og dynamikken skal være god :)
Kan sige at det bedste jeg har hørt end tilvidere på hjemme fronten er min fars Rega Elex + P2 på nogle DIY højtalere jeg har bygget (TB W4 -1320) det var egentligt mine rega ting, men manglede pengene :)
Så tænker at jeg måske skal lede efter noget fra Rega ?
Kunne godt bruge nogle inputs på hvad jeg skal ud og lede efter, og det må meget gerne være brugt handler hele tiden med brugte ting :)
Mit budget er alt i mellem 1k til hmmm...... måske 6k hvis jeg virkelig strækker den!
(Er 19år og skal bruge en masse penge til en rejse)
Mvh Tobias :)