Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 07:04   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Densen B-150 & Densen B320? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
ChristianHansen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2008
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 07 Oktober 2010 kl. 17:32 | IP-adresse registreret  

Hej.

Jeg har en Densen B-150, som jeg havde på et par Jamo C809 højttalere, hvilket fungerede ganske fint. Jeg har nu solgt
mine Jamo C809 fra. Og har intentioner om at købe et par b&w 803D. Jeg tror ikke at min Densen B-150 kan trække et par
803D'ere. Så tænkte derfor på at købe en Densen B320, også smide på, også køre noget bi-amping på 803D'erne.

Som flere herinde har sagt gentagende gange, "lad være med at spørg til hvad andre syntes, bare tag ud og lyt". Det er lidt
besværligt i den her situation, da jeg desværre kun ejer 1 af de 3 komponenter jeg har tænkt mig at sammen sætte.

Jeg har ikke tænkt mig at købe B&W 803D fra nye af. Jeg vil finde dem brugt. Da jeg desværre ikke har 66.000 til et par
sprit nye.

Så det jeg som sådan spørger om er, er der nogen der har prøvet at bruge en Densen B-150 sammen med et Densen B-320
effektrin, hvor man fx. brugte B-150 til mellemtone og diskant, og B-320 til bassen?

Er der i grunden nogen af Jer som har prøvet at tage Jeres egen forstærker med ned i hifiklubben, og hører på deres
højttalere? Står de bare og kigger underligt på en, eller er det meget normalt, at man gør sådan?

Tusind tak for Jeres tid.
Til top Vis ChristianHansen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ChristianHansen

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes