| Forfatter |
|
Spaceman_2 Forum Bruger

Bruger siden: 13 Oktober 2010 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 500
|
| Sendt: 04 November 2010 kl. 08:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej alle. har siddet og surfet og faldt over denne forstærker xtz Class a D3 , i så fald er den anbefaldeleses værdig i 5000 kr klassen. den skal drive et par snell j3 , evt jamo s 606.
mvh spaceman_2
|
| Til top |
|
| |
Tifo Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 Februar 2010 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 180
|
| Sendt: 04 November 2010 kl. 10:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en i mit nuværende set-up og den spiller rigtig godt til prisen. I klasse A spiller den godt og utrolig rent. Hvis man slår den over på klasse AB kan den spille alt op uden at tage luften. Til prisen er den et købt værd. Hvis du er i Aalborg området, kan du komme forbi til en lytter eller jeg kan komme forbi dig med den, så den kan prøves på dine højtalere.
|
| Til top |
|
| |
Spaceman_2 Forum Bruger

Bruger siden: 13 Oktober 2010 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 500
|
| Sendt: 06 November 2010 kl. 10:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej Tipo. tak for svar og indbydelse. jeg bor godtnok i Frederikshavn. Efter at have læst reviews af forstærker, er jeg bleven sikker på, at det er den jeg skal investere i som julegave til mig selv. kommer tilbage på et senere tidspunkt og viser mit simple setup. have a nice day . bedste hilsner mr spaceman_2
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
| Sendt: 06 November 2010 kl. 10:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tifo skrev:
| Jeg har en i mit nuværende set-up og den spiller rigtig godt til prisen. I klasse A spiller den godt og utrolig rent. Hvis man slår den over på klasse AB kan den spille alt op uden at tage luften. Til prisen er den et købt værd. Hvis du er i Aalborg området, kan du komme forbi til en lytter eller jeg kan komme forbi dig med den, så den kan prøves på dine højtalere.
|
|
|
Du skriver til prisen. Men hvad med over 5000kr? Kan den være med der, og hvad har du testet? __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
Tifo Udelukket fra forum

|
| Sendt: 08 November 2010 kl. 12:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Am-E : Det jeg mener er at for de 5000 kr for man en meget kraftfuld og velspillende forstærker. Har sammenlignet med en Cayin - 252B og en Vincent SV-232S og i den katagori spiller Xtz´rigtig fint og ligger 2-3000 kr under. Men den kan ikke sammenlignes med min Roksan Caspian, lyden er helt anderledes.
< id="message" src="RTE_text.asp?mode=reply&POID=2006544&ID=774" ="hideColourPallete()" height="200" width="590">>en for at sammenligne med mine nye Roksan Caspian
|
| Til top |
|
| |
Tifo Udelukket fra forum

|
| Sendt: 08 November 2010 kl. 12:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
min xtz afløste en Classic No. 6.6
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

|
| Sendt: 08 November 2010 kl. 14:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tifo skrev:
Am-E : Det jeg mener er at for de 5000 kr for man en meget kraftfuld og velspillende forstærker. Har sammenlignet med en Cayin - 252B og en Vincent SV-232S og i den katagori spiller Xtz´rigtig fint og ligger 2-3000 kr under. Men den kan ikke sammenlignes med min Roksan Caspian, lyden er helt anderledes.
< id="message" src="RTE_text.asp?mode=reply&POID=2006544&ID=774" ="hideColourPallete()" height="200" width="590">en for at sammenligne med mine nye Roksan Caspian
|
|
|
Hvilken Caspian har du? Har selv været meget interesseret i at lytte til Roksan inden jeg fik mit nuværende anlæg. __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
Tifo Udelukket fra forum

|
| Sendt: 08 November 2010 kl. 15:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en Caspian M kontrolforstærker + 1 stk monoblok, min pladespiller bliver håndteret af en Roksan Caspian DXP SE Riaa.. Set-uppet er mit bedste til dato, det kan spille alt med en dynamik som ikke er til at beskrive.
Meen, finanserne kræver at der måske bliver en nedgradering til Kandy serien :(
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

|
| Sendt: 08 November 2010 kl. 20:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tifo skrev:
Jeg har en Caspian M kontrolforstærker + 1 stk monoblok, min pladespiller bliver håndteret af en Roksan Caspian DXP SE Riaa.. Set-uppet er mit bedste til dato, det kan spille alt med en dynamik som ikke er til at beskrive.
Meen, finanserne kræver at der måske bliver en nedgradering til Kandy serien :( |
|
|
Kandy K2 skulle da også være en fortræffelig serie? __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
Tifo Udelukket fra forum

|
| Sendt: 08 November 2010 kl. 20:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det kan det bestemt har også haft det hjemme på prøve og det lyder også rigtig godt. Kan klart anbefale Roksan´s produkter og hvis man er til vinyl er det i topklasse.
|
| Til top |
|
| |