| Sendt: 06 December 2010 kl. 19:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kære forum
Jeg har en Exposure 2010 integreret forstærker som jeg faktisk er ret glad for. Den har dog det sidste års tid haft problemer med indgangsvælgeren på nogle af indgangene. Der er knas og nogle gange mangler den ene kanal. Dette er kun på nogle af indgangene (dem som er blevet brugt flittigt). Jeg har forsøgt at rense det og haft den nede i Lydbutikken hvor de også har renset den, men problemet kommer tilbage. Jeg har idag været nede og høre hvad det evt. ville koste at få en ny indgangsvælger, men ved ikke helt om det er de måske ca. 1.500,- værd. Er det evt nogle af jer der har prøvet at skifte sådan en, og evt. ved hvor man får fat i delen og hvordan den skiftes?
Et alternativ jeg har tænkt over, er om man evt. kunne bypasse forforstærkeren og bruge den som effekt og så købe en ny forforstærker, også som en upgrade. Nogle der har erfaring med dette?
Ellers er alternative forstærker forslag velkomne. Jeg kan egentlig meget godt lide den lidt fremme i skoene spillestil som min 2010'er har.
Mvh Kasper
|