| Sendt: 21 Januar 2011 kl. 10:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har pt. et setup bestående af:
Receiver: Denon AVR-1909 TV-tuner: DVB-C: Samsung SMT-H3106 (YouSEE box uden hdd) Bluray: Panasonic BDP-60 Medie: WDTV Live - snart LiveHub DVDO Edge Scaler - der fordeler alle billeder signaler direkte til mit TV og lyd over i AVR-1909 TV: Pioneer PDP-5090H Højtalere: Monitor Audio Silver Inwall (dvs muret ind i væggen: 3xfront og 2 surround bag) Fjbt: Logitech Harmony 895 med RF Alle komponenter gemt væk i skab under TV og styret med radiobølger fra 895
Konen er nu utålmodig efter en nem måde at smide en CD i og lige tænde for radioen etc. Min harmony har det med at "glemme" makroer efter en periode - så brugervenligheden er pt. ikke helt i top!
Derfor:
Er der nogen nem/billig måde at jeg kan forbinde et billigt Beocenter 2300 (eller lignende) med mit eksisternde setup, så jeg får lyden fra CD/Radio i Beocenter gennem min nuværende højttalere?
Det skal sige jeg fra stuen har trukket alm. højttalerkabler til 2 højttalere i køkkenet (zone2 på AVR-1909) - der måske kunne skiftes ud med et sæt Beolab 4000 - ville det virke?
Elller er det nemmere at smide en Sonos ZP90 på i stuen og evt. en ZP120 i køkken og fx 2 stk. Beolab 4000?
__________________ Samsung LE-32R51B
Samsung HT-P70
|