| Sendt: 17 Februar 2011 kl. 09:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
hola, er indehaver af en project tube box II, som jeg overvejer at skifte ud. pladespilleren er en clearaudio bluemotion med
en at oc9 mkII, som nok bliver skiftet ud i løbet af foråret også (at'en er slidt  ). forstærker er en opera consonance
m100+. højttalere er et sæt avance signature 8 mkII.
jeg vil ha' rør, spørg ikke hvorfor, men det er bare blevet et princip nu  jeg er egentlig også megetmeget tilfreds med
den samlede perfomance fra anlægget, men man skal jo have nyt legetøj i ny og næ og lade forbrugeren i sig få overtaget.
jeg har kigget på disse 4 forskellige - som alle "teoretisk" set lever op til mine krav. det er rør, det er ok overkommeligt at
betale sig fra - og det er også ok pænt. det må ikke være grimtgrimt, så bliver damen sur!
pt=AU_Electronics_Audio_Amplifiers&hash=item43a13d93f8#ht_17 83wt_907">Sheer Audio MM77
pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27b4cfcc31#ht_843wt_907">Oper a PM-2 MKII
pt=UK_AudioTVElectronics_HomeAudioHiFi_Amplifiers&hash=item3 a55368a08#ht_2325wt_907">Audio Experience Concerto
ver2
pt=FR_LC_TV_Son_Home_Cinema_Platines_Vyniles&hash=item336514 af2d#ht_1957wt_907">Jolida jd9
beklager de f**kedup links btw.
er der nogen der enten har erfaringer med nogle af disse produkter, eller som er i stand til at "læse" diagrammerne/specsne
og rådgive om, hvad der lyder som "bestbuy"?
på forhånd tak
|