Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 00:58   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Flaskehals v. 12 år gammel CD+Radio? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Maestroelite
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2011
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 01 April 2011 kl. 14:22 | IP-adresse registreret  

Hej alle

Jeg er ved at ændre lidt på mit setup og det ser foreløbig ud til at jeg udskifter mine Dali Suite 3.5 højtalere med B&W CM8. ( http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=89024&P N=2)

Men jeg sidder dog og grubler lidt over om jeg har andre komponenter i mit anlæg som er en decideret flaskehals!? (I forhold til de nye højtalere).

Forstærker er fra 2006, men CD afspiller, tuner og kabler er alle fra det orignale setup jeg havde købt i 1999.

Marantz PM7001 (Forstærker).

Marantz CD-67mkII (CD).

Marantz ST-48 (Tuner).

Kabler havde jeg ikke tænkt mig at udskifte da jeg tvivler på der er mere performance at hente der. (Indigo+ HT kabel m. 4 tykke leder og 4 mindre, Ruby Audioquest signalkabel mellem CD +amp, lidt billigere Prism kabel mellem tuner/amp).

Jeg har lidt i tankerne at udskifte forstærker, Cd + tuner inden for et par år, og gå et trin op fra det jeg har nu.

Men er der nogle af mine nuværende komponenter der er decideret ringe i forhold til nyere modeller?
Man kunne jo på KSB eller DBA finde nogle nyere Marantz CD + Tuner som evt har haft en højere nypris og lægge dem til, men vil det kunne betale sig hvis man alligevel påtænker at købe helt nyt inden for 1-2 år?

Håber i forstår hvad jeg mener hehe

Til top Vis Maestroelite's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Maestroelite

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes