| Sendt: 04 December 2011 kl. 20:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lidt input fra min side
jeg kan sige at primare er et dejligt setup masser af muskler , flot, rigtig god til højttaler som kan klare hurtige transinter,
I32 er en lækker sag og sættes den sammen med cd32 så har du en cd afspiller uden jitter og noget som passer fint sammen med også i stuen ;-)
jeg spiller selv primare for/eff sp32 og 2xA33.2 det kan trække næsten alt med kontrol uden at miste puste
jeg spillede også på Audiovector S3Avangarde gennem et par år i min stue..men de højttaler kræver luft rundt sig højt til loftet der er så meget drev i både mellem tone og bånd diskant og specielt diskanten kræver noget med muskler men har du kontrol på det så får du masser af musik i stuen..
Primare spiller godt sammen med audiovector men pas på toppen så kan du låne forstærkeren med hjem for at se hvordan det spiller sammen hos dig det må være udgangs punktet..
jeg har dog solgt mine audiovector og fik høre hvordan de spillet sammen med Densen`s to monoblokke og en densen forforstærker Densen var af ældre dato ca 5-6 år husker ikke model nummer men må bare side at højttaleren performet meget bedre mere varme og fylde i det setup og rummet der blev brugt Linn Snakey som streaming og det hele var sat samme med kimber kabel..
jeg spiller dog forsat på mit primare og på nogle finske dipol højttaler det passer beder i mit rum
men et godt råd prøv om du kan låne forstærker / CD med hjem lyt lyt og lyt det er dig og dine øre som bestemmer hvad der er godt
|