| Sendt: 02 Juli 2004 kl. 14:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det kunne være interessant at finde ud af hviken reviever man skal ud og investere i eller skal man måske binde sig til et eller andet super dyrt abonnoment.
Med hensyn til min kommentar vedr. 720p opløsningen. Det er jo på disse maskiner man vil opleve den største forskel.
Oliver
|