| Forfatter |
|
Robert Forum Bruger


Bruger siden: 12 Maj 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 471
|
| Sendt: 10 Juli 2004 kl. 01:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har et ASUS P4P800 E Deluxe MB, som understytter wake up on PS2. Men jeg kan ikke få det til at virke, hverken på mus eller tastatur. Kan det give problemer med trådløst USB mus/keyboard med USB/PS2 adaptor ?. Eller er det generelt et problem for trådløse mus/tastatur ?.
__________________ Mvh. Robert
|
| Til top |
|
| |
Kim F. Forum Bruger


Bruger siden: 24 Marts 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1618
|
| Sendt: 10 Juli 2004 kl. 09:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har du indstillet tingene rigtigt i BIOS?
|
| Til top |
|
| |
OceanMan Forum Bruger


Bruger siden: 28 April 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 516
|
| Sendt: 10 Juli 2004 kl. 10:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Robert skrev:
Jeg har et ASUS P4P800 E Deluxe MB, som understytter wake up on PS2. Men jeg kan ikke få det til at virke, hverken på mus eller tastatur. Kan det give problemer med trådløst USB mus/keyboard med USB/PS2 adaptor ?. Eller er det generelt et problem for trådløse mus/tastatur ?. |
|
|
Det giver ofte problemer så snart du benytter trådløs udstyr, da det ikke er "tændt" inden computeren er tændt!!
|
| Til top |
|
| |
Robert Forum Bruger


Bruger siden: 12 Maj 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 471
|
| Sendt: 11 Juli 2004 kl. 18:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kim F. skrev:
|
Har du indstillet tingene rigtigt i BIOS?
|
|
|
Jep Kim F. er sat korrekt op i BIOS´en. Virker med standart PS2 tastatur og mus med ledinng. __________________ Mvh. Robert
|
| Til top |
|
| |
DonJensen Forum Bruger


Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1465
|
| Sendt: 31 Juli 2004 kl. 16:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har selv trådløst tastatur og laver wakeup med ctrl+F1 og jeg ksal altså trykke en del gange på den, men så "kommer" den også. Så prøv det...
|
| Til top |
|
| |
Nagash Forum Bruger


Bruger siden: 13 Februar 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 361
|
| Sendt: 03 August 2004 kl. 08:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan nu ikke forstå det hedder wake on PS/2.
Det burde ligge under to forskellige indstillinger i BIOS. Nemlig Wake on Keyboard og Wake on Mouse. Men uanset hvad virker det kun gennem USB-porten på trådløse enheder, for der får Senderen/modtageren nemlig strøm fra, selvom computeren er slukket.
Du skal nok også lige kigge efter i BIOS, hvilke(n) tast(er) du skal trykke på, på keyboardet før den tænder. __________________ Min stue:
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=112448&title=n agash-stuebio-og-andet
|
| Til top |
|
| |
Klabo Forum Bruger

Bruger siden: 11 April 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 511
|
| Sendt: 05 August 2004 kl. 10:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
wake on ps2 er vist under wol indstilling og derfor skal man slå "wake on tastatur" til et andet sted, jeg mener det en af de øverste menu punkter.
|
| Til top |
|
| |
Lestat Forum Bruger


Bruger siden: 01 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 456
|
| Sendt: 22 August 2004 kl. 14:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til info så virker Wakeup på mit setup fint med et trådløst Logitech keyboard, med et enkelt tryk på space. (Det funker hver gang).
Så det ER muligt at få det til at virke.
L.
|
| Til top |
|
| |
Nwilan Glirt Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 85
|
| Sendt: 11 September 2004 kl. 11:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har det samme motherboard. Jeg var nødt til at flytte KBPWR jumperen på motherboardet for at få det til at fungere. Den sidder helt oppe i toppen til venstre - se side 2-19 øverst i manualen.
/Nwilan
|
| Til top |
|
| |
Robert Forum Bruger


Bruger siden: 12 Maj 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 471
|
| Sendt: 19 September 2004 kl. 23:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nwilan Glirt skrev:
|
Jeg har det samme motherboard. Jeg var nødt til at flytte KBPWR jumperen på motherboardet for at få det til at fungere. Den sidder helt oppe i toppen til venstre - se side 2-19 øverst i manualen.
/Nwilan
|
|
|
Tak Nwilan.
Nu kører det bare. Selv med Bluetooth !! __________________ Mvh. Robert
|
| Til top |
|
| |