Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2026 | 00:11   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
HTPC
 HIFI4ALL Forum : HTPC
Emne Emne: ffdshow problemer (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
rosie
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 April 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 102
Sendt: 26 Juli 2004 kl. 09:33 | IP-adresse registreret  

Jeg kan ikke få Zoomplayer 4.00 til at køre med ffdshow version 20040725. Det codec jeg bruger er WINDVD5. Jeg har ellers fulgt (og genlæst) guiderne på både HTPCnews.com og AVS forum, herunder kørt den nødvendige regedit fil. Problemet er at når jeg starter en DVD-film går ZP ned. Jeg har prøvet at bytte rundt på rækkefølgen af Additional Filters ('FFDShow Video Processor' og 'DMO_V InterVideo Abstract'), og når 'DMO_V InterVideo Abstract' står først går ZP ikke ned, men der høres kun lyd (ingen billede).

Til top Vis rosie's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rosie
 
Sandi
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 November 2003
Status: Offline
Indlæg: 215
Sendt: 26 Juli 2004 kl. 12:53 | IP-adresse registreret  

Hvilke Video og Audio renders bruger du ?

Når jeg kører WinDVD5 codec i ZP med SPDIF så bruger jeg WMR9 Windowless og WaveOut. Det er forskellige hvilke Video renderer forskellige codecs skal bruge ihvertfald på mit computer det varierer højst sandsynligt. Sonic kræver at jeg bruger Overlay. PowerDVD kan kører med Windowless. Jeg har DMO_V InterVideo Sharpness og ffdshow med ASharpen og Picture Properties kørende i additional

Til top Vis Sandi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sandi
 
rosie
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 April 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 102
Sendt: 26 Juli 2004 kl. 15:10 | IP-adresse registreret  

Den står til 'Overlay Mixer' som Video Renderer og 'Default DirectSound Device' som Audio Renderer. Jeg har prøvet at ændre dem uden nogen forskel til følge.
Til top Vis rosie's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rosie
 
rosie
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 April 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 102
Sendt: 13 August 2004 kl. 19:43 | IP-adresse registreret  

Nu har jeg også prøvet med TheaterTek - samme problem: når TT er konfigureret til at bruge ffdshow går den ned! Er det et Matrox P650 driver issue?
Til top Vis rosie's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rosie
 
Binnerup
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 Juli 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1008
Sendt: 13 August 2004 kl. 19:51 | IP-adresse registreret  

HardcodeForPal i registreringsdatabasen - søg på TheaterTeks forum.

__________________
Min film samling - fra My Movies med Danske Data og Trailere

My Movies - Media Center Film Applikation
Til top Vis Binnerup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Binnerup
 
rosie
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 April 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 102
Sendt: 13 August 2004 kl. 21:20 | IP-adresse registreret  

Tak, jeg fandt en palenable.reg fil via AVSforum, som jeg kørte, og nu går TT ikke ned. Problemet er nu, at det kører meget dårligt/hakkende. Jeg har sat ffdshow op jf. HTPCnews.com guiden og sat resolution til 2x DVD størrelse. Jeg skulle mene at min maskine er stærk nok, eller? Er der noget andet galt?
Til top Vis rosie's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rosie
 
Sandi
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 November 2003
Status: Offline
Indlæg: 215
Sendt: 16 August 2004 kl. 19:47 | IP-adresse registreret  

prøv en anden version af ffdshow... hvilken maskine har du ?

Til top Vis Sandi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sandi
 
rosie
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 April 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 102
Sendt: 16 August 2004 kl. 22:14 | IP-adresse registreret  

Jeg er ved at prøve seneste version, min maskine fremgår af min signatur.
Til top Vis rosie's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rosie
 
Sandi
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 November 2003
Status: Offline
Indlæg: 215
Sendt: 17 August 2004 kl. 16:41 | IP-adresse registreret  

prøv nogle ældre hastigheden på Lanczos variere vidst en del mellem de versioner 1-2 måneder tilbage og så dem nu
Til top Vis Sandi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sandi
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes