| Sendt: 13 August 2004 kl. 21:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak, jeg fandt en palenable.reg fil via AVSforum, som jeg kørte, og nu går TT ikke ned. Problemet er nu, at det kører meget dårligt/hakkende. Jeg har sat ffdshow op jf. HTPCnews.com guiden og sat resolution til 2x DVD størrelse. Jeg skulle mene at min maskine er stærk nok, eller? Er der noget andet galt?
|