Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. maj 2025 | 05:38   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
HTPC
 HIFI4ALL Forum : HTPC
Emne Emne: HTPC via Infocus X1 projektor (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
thomasjensen.dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 November 2004
Status: Offline
Sendt: 04 November 2004 kl. 23:13 | IP-adresse registreret  

Jeg har en Infocus X1 projektor, som jeg gerne vil benytte sammen med et HTPC system, som jeg endnu ikke har anskaffet mig. Jeg vil derfor godt have nogle god råd. Jeg har følgende behov:

- Vil kun have HTPC + forstærker til at stå i stuen. Altså ingen DVD, video, Selector m.v.

- Har TDC kabel-tv, og vil gerne udnytte mulighederne med DVB-C (Selector). Har set Hauppauge WinTV-Nexus-CI, som er et analog og digital TV-kort til computeren. Er det en god løsning? Har ikke set andre kort med disse muligheder. Er kortet kompatibelt med XP Media Center Edition 2005?

- Brug for råd omkring grafikkort og forbindelse til min projektor Infocus X1. Hvordan får jeg det bedste signal? Der er composit, VGA og S-VHS stik i projektor.

- Jeg vil gerne have en samlet HTPC system, som jeg kan bruge til TV (analog og digital), DVD, PVR, MP3 m.v. Systemet skal være pænt (alu eller børstet stål), støjsvagt og funktionelt. Gerne med mulighed for fjernbetjening uden brug af projektor (har hverken skærm eller tv i stuen, kun min projektor).

Håber I kan hjælpe mig!

Thomas

Til top Vis thomasjensen.dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af thomasjensen.dk

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes