Bruger siden: 16 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 617
Sendt: 20 Februar 2005 kl. 11:17 | IP-adresse registreret
Jeg lytter en del til house musik og det bliver desværre ofte spillet lørdag aften på P3. MEN jeg har opdaget at DR.DK har givet lytterne en mulighed for at høre deres ynglingaprogrammer på andre tidspunkter og i en bedre kvalitet end den de streamer direkte ud i.
Jeg kunne godt bruge en freeware recorder så jeg kunne optage disse og lytte til dem på min ipod. Kender I et godt program til dette?
Bruger siden: 27 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 44
Sendt: 27 Februar 2005 kl. 12:58 | IP-adresse registreret
Er ikke helt klar over hvilket lydformat, der er tale om, men bruger selv Waverepair til at optage med (Pga. fornem lydniveauvisning), Nero Waveeditor til at redigere, og CdeX til at konvertere Wav til Mp3
Bruger siden: 16 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 617
Sendt: 01 Marts 2005 kl. 20:53 | IP-adresse registreret
Lydformatet er som udgangpunkt lige meget da jeg altid kan konvertere det bagefter, men det jeg har brug for er et program som kan fange den stream som kommer fra internetradioen og så optage den til disken.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum