Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 02:08   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
HTPC
 HIFI4ALL Forum : HTPC
Emne Emne: Registrering af filtre i Zoomplayer (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
mikkelp
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 460
Sendt: 25 Februar 2005 kl. 18:38 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg har læst en masse om Zoomplayer og er desværre ikke kommet så langt. Den første grund er at zp nægter at verificere min audio og video decodere som "registreret". Dvs. at efter at have valgt filtre og fået en ok melding for en succesfuld registrering, så får jeg stadigt beskeden at audio og video decoder ikke er registreret når jeg trykker "verify selected setup" (ffdshow filteret registrerer dog korrekt).

Har prøvet at registrere både audio og video decoderne manuelt, men får stadigt samme melding selvom registreringen forløber succefuldt...

Jeg vil gerne bruge decoderne fra powerDVD6 (clvsd.ax og claud.ax). PowerDVD6 virker fint alene.

Nogen idéer? Har læst FAQ'en igennem på ZP's hjemmesiden.

Mikkel

 

Til top Vis mikkelp's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mikkelp
 
Thunder
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 231
Sendt: 02 Marts 2005 kl. 01:51 | IP-adresse registreret  

Nu bruger jeg godtnok Theatertek på min htpc

men på min alm. pc, der udskiftede jeg zoomplayer med
mediaplayer classic ( ikke microsoft )

Mediaplayer Classic

Når du har powerdvd installeret, så skal du ind i options og fjerne hakkene fra mpeg audio/video .. så bruger den powerdvd's filtre .. ikke så meget pjat :)

Afspilleren skal ikke engang installeres .. den åbnes direkte fra exe filen .. er mega nem at bruge og meget fleksibel .. minder meget om ZP i brug.
Til top Vis Thunder's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thunder
 
mikkelp
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 460
Sendt: 02 Marts 2005 kl. 09:54 | IP-adresse registreret  

Kan fddshow bruges som filter under Mediaplayer Classic?

Mikkel

Til top Vis mikkelp's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mikkelp
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes