Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2026 | 17:52   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
HTPC
 HIFI4ALL Forum : HTPC
Emne Emne: CD-afspilning i MCE2005... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
mikkelp
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 460
Sendt: 03 Marts 2005 kl. 13:43 | IP-adresse registreret  

Hej

Det virker som et totalt latterligt spørgsmål men nu har jeg fortvivlet prøvet at finde et svar uden at komme frem til noget...

Jeg får den til at afspille automatisk når jeg sætter en cd i drevet, men efter stop, hvordan starter man den igen?

Mikkel

Til top Vis mikkelp's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mikkelp
 
mikkelp
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 460
Sendt: 04 Marts 2005 kl. 09:12 | IP-adresse registreret  

Ingen der har løsningen på hvordan man afspiller en CD i MCE2005 når CD'en allerede er i drevet? Jeg har remoten men har ikke lige fundet noget der virker. trykker jeg play afspiller den en film fra min harddisk...

Mikkel

Til top Vis mikkelp's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mikkelp
 
lenny100
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 Januar 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 131
Sendt: 04 Marts 2005 kl. 09:18 | IP-adresse registreret  

Har du mounted en DVD med Daemon Tools når du prøver?

Forklaringen kunne være at MCE bare afspiller den første CD/DVD Rom drev den finder. Og hvis der er mounted en DVD i et virtuelt drev vil den afspille den.

/Lennart

Til top Vis lenny100's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lenny100
 
techno283
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 Oktober 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 126
Sendt: 04 Marts 2005 kl. 09:42 | IP-adresse registreret  

Hej Mikkelp

Hvis der i forvejen sidder en CD i drevet kan denne afspilles ved at gå ind i My Music, her vil den være vist øverst til venstre

/Torben

 

 

 

Til top Vis techno283's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af techno283
 
mikkelp
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 460
Sendt: 04 Marts 2005 kl. 11:27 | IP-adresse registreret  

Tak for svaret! Jeg må hjem og teste :)

Mikkel

Til top Vis mikkelp's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mikkelp
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes