| Sendt: 03 Marts 2005 kl. 13:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Det virker som et totalt latterligt spørgsmål men nu har jeg fortvivlet prøvet at finde et svar uden at komme frem til noget...
Jeg får den til at afspille automatisk når jeg sætter en cd i drevet, men efter stop, hvordan starter man den igen? 
Mikkel
|