| Forfatter |
|
Knudsen Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 265
|
| Sendt: 18 Juli 2005 kl. 12:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja så har MS lavet et keyboard til MCE - det ser ret lækkert ud... men kommer først til september...
http://www.microsoft.com/hardware/mouseandkeyboard/productde tails.aspx?pid=040
Så må vi jo se hvad det kommer til at koste når det en gang kommer til DK. Har set priser til 104 USD...! - Så det kommer nok til at koste 7-800 kr...!
Sleek, All-in-One Design Enjoy all of your digital media clutter-free with this 3-in-1 keyboard with integrated mouse and remote control.
30-Foot Wireless Range Effortlessly control all kinds of digital entertainment from across your living room with thirty-foot wireless range.
Key Lock The Key Lock keeps this sleek, stylish keyboard from being turned on by mistake, so you can stow it without worry.
Windows XP Media Center Edition 2005 Easily control your computer and home entertainment center—including music, movies, and photos—from the comfort of your couch.
|
| Til top |
|
| |
hald Forum Bruger

Bruger siden: 17 Oktober 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 245
|
| Sendt: 18 Juli 2005 kl. 13:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
lpm76 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2004 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 697
|
| Sendt: 18 Juli 2005 kl. 13:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå så kom der endelig et keyboard med udskiftelig tekst, hvis man kan kalde det, det. Jeg har gået og lumret med den ide, i jeg ved ikke hvor mange år, men sådan er det jo med opfindelser. Det hjælpe ikke at opfinde noget, hvis man ikke har evnerne til at sætte det i produktion.
Det bliver spændende at se hvor meget det kommer til at koste. Jeg synes de henviste til en pris svarende til en god mobiltelefon, men det siger jo ikke meget.
Personligt tror jeg det bliver på den forkerte side af 2000,- Spændende bliver det i hvert fald. __________________ Mvh
Lars P. Madsen
|
| Til top |
|
| |
whatz Branchemedlem

Hififreaks
Bruger siden: 02 September 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 352
|
| Sendt: 18 Juli 2005 kl. 14:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjah, det bliver jo desværre først sat i produktion til næste år, men det ser da spændende og dyrt ud =8) __________________ Mvh,
Daniel Nielsen
Densen Audio / HeadFreaks.dk / StaxHeadphones.eu
https://headfreaks.eu
|
| Til top |
|
| |
Knudsen Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Juli 2005 kl. 15:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Imponerende... men det mangler bare lige musen... Mon det bliver wireless... det er jo også et MUST til brug for MCE... Så det er ikke det perfekte keyboard for MCE... endnu... 
|
| Til top |
|
| |
Trash_Master Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 71
|
| Sendt: 18 Juli 2005 kl. 15:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Knudsen Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Juli 2005 kl. 15:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Trash_Master Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 71
|
| Sendt: 18 Juli 2005 kl. 16:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmmm k... jeg har aldrig set det i aktion !!
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1866
|
| Sendt: 18 Juli 2005 kl. 20:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sorry to say it, det ligner da udskidt æblegrød venner  Har I ingen smag venner???
|
| Til top |
|
| |
Binnerup Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1008
|
| Sendt: 18 Juli 2005 kl. 20:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Nwilan Glirt Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 85
|
| Sendt: 18 Juli 2005 kl. 21:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der står på den side du linker til at det er "utroligt lækkert". Jeg er sgu lidt fristet på trods af de negative erfaringer. Nogen der vil sælge et brugt for en 100-mand?
/Nwilan
|
| Til top |
|
| |
Binnerup Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Juli 2005 kl. 22:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1866
|
| Sendt: 18 Juli 2005 kl. 22:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Binnerup skrev:
|
ctacta: Så - nu kom du selv på banen - så må vi stille spørgsmål.
Og for at holde tråeden - må vi så høre...
Har Zitech fået lavet et tastatur og en fjernbetjening (og evt. mus) til jeres Media Center maskine?
Mvh
Brian |
|
|
Hej Brian,
Jeg kan og må ikke røbe noget, så du får mig ikke til at besvare dit spørgsmål. Jeg forholder mig bare til MS tastaturet. I min bog skal man kun anvende en remote, tastatur og mus høre til på skrivebordet, ikke inde i en stue. Har man brug for andet end en remote, så er brugerinterfacet for dårligt. MCE 2005 er ikke perfekt, men langt det mest brugervenlige på marked for alle i en normal husstand.
|
| Til top |
|
| |
Binnerup Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Juli 2005 kl. 22:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Knudsen Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Juli 2005 kl. 00:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Binnerup skrev:
|
ctacta: ;-)
Jeg er til dels enig - men jeg syntes nu alligevel at man benytter tastatur og mus en del - dog ikke fra Media Center, men når man lige skal alt det andet.
Mvh
Brian
|
|
|
Lige præcis... Det er ikke til MCE alene... det er MCE kombineret med ALT DET ANDET, så som: MSN-messenger... det er nu bøvlet at bruge fjernbetjæningen, men nuvel... det virker da... OG når man lige skal surfe på sin storskærm... og når man lige skal instalerer nye tiltag på sin MCE... og når man lige skal ryde op i sine digitale billeder... og når man lige skal spille HalfLife... og når man lige skal konveterer sine CD'er til WMA-lossless til brug i sin musiksamling inde i MCE... og når man lige skal... og når man lige skal... og jeg kan blive ved... OG SÅ KOMMER DET: Jeg gidder sgu' da for h... ikke have et alm. keyboard i stuen som til tider ikke rækker langt nok... ikke har mus indbygget og alt det der... DERFOR søger jeg det FEDE keyboard med ALLE de nødvendige funktioner indbygget...
ctacta: og design... tjaaa. det er vel en smagssag, men jeg syntes nu ikke det er så galt... men designet har alle de funktionaliteter jeg behøver og har brug for... Men bare vent... Logitech og alle de andre skal nok følge trop... 
|
| Til top |
|
| |
KennyK Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2005
Status: Offline Indlæg: 10
|
| Sendt: 19 Juli 2005 kl. 16:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fuuuuck det er fedt det der keyboard.. :)
|
| Til top |
|
| |
Winta Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 103
|
| Sendt: 20 Juli 2005 kl. 10:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor er det fedt det tastatur, under 3000 og jeg skal have det, har før gevet 2200 for et keyboard, så det her må jeg også eje :)
ellers så se engang: http://www.datahand.com/products/default.htm
ikke det bedste til hjemmebio, men nu aligevel meget sjovt :D Har været lige ved at købe det.. __________________ WAF tak!
|
| Til top |
|
| |