Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 04:54   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
HTPC
 HIFI4ALL Forum : HTPC
Emne Emne: PDA som HTPC remote (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Clemmensen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 September 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 332
Sendt: 14 November 2005 kl. 08:25 | IP-adresse registreret  

Findes der noget pda software, der kan styre f.eks. Meedio, Mediaportal eller lignende? Min pda har indbygget wifi og den kører Windows Mobile 5.
Til top Vis Clemmensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Clemmensen
 
KasperP
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 567
Sendt: 14 November 2005 kl. 11:30 | IP-adresse registreret  

Jeg har noget Nevo på min Ipaq. Den fungerer fint til mit TV/AMP/DVD, så mon ikke det kan bruges til en HTPC også?
Til top Vis KasperP's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KasperP
 
Clemmensen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 September 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 332
Sendt: 14 November 2005 kl. 14:29 | IP-adresse registreret  

KasperP skrev:
Jeg har noget Nevo på min Ipaq. Den fungerer fint til mit TV/AMP/DVD, så mon ikke det kan bruges til en HTPC også?


Kan det ikke kun bruges til IR? Jeg har ingen IR-modtager på min HTPC, så det hele skal helst fungere via trådløst netværk.
Til top Vis Clemmensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Clemmensen
 
disconow
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 August 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 100
Sendt: 14 November 2005 kl. 15:01 | IP-adresse registreret  

Clemmensen skrev:
KasperP skrev:
Jeg har noget Nevo på min Ipaq. Den fungerer fint til mit TV/AMP/DVD, så mon ikke det kan bruges til en HTPC også?


Kan det ikke kun bruges til IR? Jeg har ingen IR-modtager på min HTPC, så det hele skal helst fungere via trådløst netværk.

Jeg kender ikke til nogle programmer, men ved at de enten kører over bluetooth eller WiFi ...så nej IR er ikke et krav



__________________
SONY 52X3500 LCD TV | Yamaha RX-V 2600 | PODSPEAKERS MiniPod 5.1 | HTPC: Core 2 Duo E6400, 2gb ram, 400gb HD, 7600gt (HDCP), Audiotrak Prodigy 7.1 LT
Til top Vis disconow's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af disconow Besøg disconow's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes