| Sendt: 15 November 2005 kl. 11:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har installeret (læs: købt) TT 2.2 på min HTPC med MCE05, ATI Radeon 128 grafik, P4 2,53 og 512 MB ram og afspilning af livetv og optaget tv fungere fint, på nær bevægelserne i billedet. Men min DVD afspilning virker ikke korrekt. DVD afspilning kører i meget store hak i meget langsomt uden lyd.
Nogle gæt på hvad det kan være? CPU'en er ikke overbelastet.
Og hvad er det der gør at bevægelserne i billedet er lidt "slo mo" agtigt og hakkende ved specielt live tv? Kan der gøres noget ved dette?
PS: PowerDVD og WinDVD kan afspille både DVD og livetv uden problemer (på nær før omtalte "slo mo"), men nu er det TT 2.2 jeg har erhvervet mig, så det hjælper ikke at droppe dette program i første omgang. Min skærm er en LG 32LX1R hvis det har betydning.
På forhånd tak.
|