| Sendt: 05 December 2005 kl. 02:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg har set at der er en del som har et Aopen i915GMm-HFS bundkort i deres HTPC herinde :-)
Nu vil jeg lige fortælle min historie med dette bundkort:
1. Bestilte der fra shg.dk den 7/10 samtidig med en masse andet udstyr fra shg.dk og andre online butikker. 2. Modtog inden for et par dage alt mit HTPC udstyr (dog intet bundkort). 3. Den næste månedes modtog jeg en masse mails fra shg.dk omkring bundkortet var i restordre. Sendte et par emails til indkøbschefen som var ærlig og forklarede mig at at de også fik mails fra deres leverandør, hvori de hele tiden fik udsat leveringen af dette bundkort. 4. Fik bundkort 8/11 5. Bundkort defekt 6. Bundkort retur 10/11 7. RMA sag afsluttet 11/11, de ombytter bundkortet. 8. Bundkort i restordre, ingen fast dato fra shg.dk hvornår de kan levere dette bundkort. 
Dvs. snart 2 måneder, det er lige til at få lange nosser. Hvis det ikke var fordi shg.dk heller ikke kan levere deres færdigbygget MCE maskiner med dette bundkort, så ville jeg tro at de syltede mig og at de tager alle de bundkort de selv skal bruge og hvis der er nogen i overskud, så sælger de dem. Sådan tror jeg heldigvis ikke det er...
Hvor har i købt jeres bundkort (evt. i udlandet), hvornår har i købt det og vor lang tid leveringstid? Har checket rigtig rigtig rigtig (hehe) mange forhandlere men det er i restordre overalt... Eller er det?
Jeg er bare ved at gå i spåner over at have en næsten komplet HTPC stående i hjørnet, så jeg måtte lige ud med det 
|