| Sendt: 18 April 2006 kl. 10:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Lige et sidste spørgsmål. Er din MCE en OEM-version som var lagt på en computer af leverandøren (som min) eller en selvstædig CD med MCE på som du selv har installeret ???
Grunden til at jeg spørger, er at der er mange der har samme problem som mig i flere fora i USA. Flere af dem mener at det er fordi der mangler nogle encodere og codec's i OEM versionen.
|