Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 00:07   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
HTPC
 HIFI4ALL Forum : HTPC
Emne Emne: Optagelser til DVD (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
petersvendsen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 21 December 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 8
Sendt: 08 Januar 2006 kl. 12:52 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg kom til at eksperimentere lidt med at brænde mine optagelser ud på dvd.

Mit problem er så bare at i alle artikler jeg læser på nettet kan man vælge mellem data-dvd og video-dvd ... jeg kan så kun vælge data-dvd??

Nogen gode forslag?

/Peter

Til top Vis petersvendsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af petersvendsen
 
petersvendsen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 21 December 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 8
Sendt: 08 Januar 2006 kl. 14:16 | IP-adresse registreret  

Hej igen ... efter fortsat søgning fandt jeg så selv en løsning på problemet. Følgende link

http://www.thegreenbutton.com/community/shwmessage.aspx?Foru mID=41&MessageID=136257&TopicPage=2  

forklarer hvorledes Sonic encoders skal være installeret på maskinen for at det kan lade sig gøre.

Jeg søgte på filen (sonicencoders.msi) på google og fandt filen der, og vupti var mit problem løst.

/Peter

Til top Vis petersvendsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af petersvendsen
 
ajaj
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Marts 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 11
Sendt: 15 April 2006 kl. 19:33 | IP-adresse registreret  

Hej Peter

Har du ingen problemer med at brænde optagede TV udsendelser der varer ca. 1½ time og fylder 5-7 GB ??

Jeg har også Sonic encoder som var nem at downloade, men det virker hos mig kun på programmer på ikke over ½ time. Ved længere optagelser stopper programmet efter 4% spytter dvd-skiven ud med fejlmeddelelsen "oprettelsesfejl"

Til top Vis ajaj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ajaj
 
petersvendsen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 21 December 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 8
Sendt: 17 April 2006 kl. 21:37 | IP-adresse registreret  

Hej

Nej jeg har overhovedet ikke oplevet den slags problemer .... så der kan jeg ikke være til megen hjælp - beklager.

Til top Vis petersvendsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af petersvendsen
 
ajaj
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Marts 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 11
Sendt: 18 April 2006 kl. 10:59 | IP-adresse registreret  

Hej

Lige et sidste spørgsmål. Er din MCE en OEM-version som var lagt på en computer af leverandøren (som min) eller en selvstædig CD med MCE på som du selv har installeret ???

Grunden til at jeg spørger, er at der er mange der har samme problem som mig  i flere fora i USA. Flere af dem mener at det er fordi der mangler nogle encodere og codec's i OEM versionen. 

Til top Vis ajaj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ajaj
 
petersvendsen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 21 December 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 8
Sendt: 18 April 2006 kl. 11:10 | IP-adresse registreret  

Hej igen

Det er en jeg selv har installeret. ..så måske det er der problemerne ligger?

 

/Peter

Til top Vis petersvendsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af petersvendsen
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes