Så er mit spørgsmål om man skal have en fladskærm for at få ordentligt billed på når man ser fjernsyn..? Har pt. kun en Sony 32" 100HZ widescreen. Er ik meget ved at købe ind til den store guldmedalje hvis det blir noget udtydligt noget når det først er kommet op at køre..
Bruger siden: 11 Januar 2004
Status: Offline Indlæg: 231
Sendt: 16 Februar 2006 kl. 10:04 | IP-adresse registreret
Har du ikke en almindelig PC du kan sætte til?. Erfaringen siger at tv out ligner...l**t Fnidret, uklart og som oftest "skævt" fordelt skærmbillede. Læste dog et eller andet sted herinde at der var en der havde fået et hæderligt billede efter mange timers tweek'ing. Men der er med garanti tv out på dit gfxkort, så du kan jo bare prøve:-)
Bruger siden: 14 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 109
Sendt: 16 Februar 2006 kl. 10:36 | IP-adresse registreret
har vist fundet svaret et andet sted.. efter lidt mere søgen på google fandt jeg frem til at det vist godt kunne lade sig gøre men nok ik med så klar et billed som på Fladskærme..
Bruger siden: 15 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 50
Sendt: 16 Februar 2006 kl. 13:31 | IP-adresse registreret
Jeg har et ganske almindeligt 28" tommer sony og bruger derfor vga til video out. Jeg har købt nogle gode kabler hos AV-connection. Selve mce delen er tilfredsstillende nok, men du kan ikke bruge den som alm pc. Det bliver for fnidret.
Bruger siden: 21 Maj 2004 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 31
Sendt: 16 Februar 2006 kl. 14:11 | IP-adresse registreret
wideover skrev:
Jeg har et ganske almindeligt 28" tommer sony og bruger derfor vga til video out. Jeg har købt nogle gode kabler hos AV-connection. Selve mce delen er tilfredsstillende nok, men du kan ikke bruge den som alm pc. Det bliver for fnidret.
Hej Wideover - hvordan kobler du vga-udgangen fra din pc til dit fjernsyn. Jeg går ud fra du bruger s-video eller scartstik på dit fjernsyn, men hvilke kabler/enheder bruger du for at konverterer VGA til dit fjernsyns stik?
Bruger siden: 27 Maj 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 150
Sendt: 16 Februar 2006 kl. 14:20 | IP-adresse registreret
En Anden mulighed var måske en MediaCenter Extender
Det kunne f.eks være fra D-link eller hvis man er til spil så kunne man slå to fluer med et smæk ved at købe en XBOX 360 hvor der er indbygget MediaCenter Extender
På den måde skal du ikke tænke på om indputter er dårligt da det er beregnet til at tilslutte TV
Bruger siden: 14 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 109
Sendt: 16 Februar 2006 kl. 15:31 | IP-adresse registreret
okay.. jeg har os købt det sæt fra av-connection med guld belagt stik.. men der fulgte bar et tyndt audio kabel med.. hvad bruger i af kabler til lyd..?
Bruger siden: 21 Maj 2004 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 31
Sendt: 16 Februar 2006 kl. 15:48 | IP-adresse registreret
Jespera skrev:
okay.. jeg har os købt det sæt fra av-connection med guld belagt stik.. men der fulgte bar et tyndt audio kabel med.. hvad bruger i af kabler til lyd..?
Hej Jespera
Jeg bestilte i går dette sæt hvor billede og lyd er samlet i samme stik, som skal fungerer med et philips 100Hz widescreen, 32"
Kan i fortælle mig om det er okay eller skal det være bedre kvalitet fx. guldbelagt. Min vurdering er at forskellen vil blive minimal, så man ikke lægger mærke til det. Har i andre erfaringer ?
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum