Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 12:53   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
HTPC
 HIFI4ALL Forum : HTPC
Emne Emne: DVB-T dækning i Brønshøj og omegn? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
auchenberg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 September 2005
Status: Offline
Sendt: 23 Februar 2006 kl. 22:43 | IP-adresse registreret  

Hej folkens

Jeg overvejer at investere i et Hauppauge HVR-1300 tuner kort som en tilføjelse til mit 500MCE, da jeg gerne vil se kvaliteten af DVB-T i forhold til det analoge, specielt fordi jeg ikke kan få tunet mine kanaler korrekt i MCE...

Derfor vil jeg høre om der er nogle som har prøvet DVB-T i Brønshøj og omegn? Det ligger jo 15min væk fra søborg (TV-byen), så håber da der er dækning, men hvem ved?

Det burde vel være lettere at få et perfekt billede med DVB-T i MCE end med det analoge sh*t.

Til top Vis auchenberg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af auchenberg

avsh
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 24 Februar 2006 kl. 00:00 | IP-adresse registreret  

Det er rigtigt det er lettere at få et perfekt billede, men dårlig modtagelse viser sig på en anden måde, nemlig ved at billedet hakker...

Der er et andet problem...

Jeg mener ikke MCE har support af DVB-subtitles pt.

Til top Vis avsh's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af avsh

hans123
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 24 Februar 2006 kl. 19:10 | IP-adresse registreret  

thefatman.dk skrev:

Hej folkens

Jeg overvejer at investere i et Hauppauge HVR-1300 tuner kort som en tilføjelse til mit 500MCE, da jeg gerne vil se kvaliteten af DVB-T i forhold til det analoge, specielt fordi jeg ikke kan få tunet mine kanaler korrekt i MCE...

Derfor vil jeg høre om der er nogle som har prøvet DVB-T i Brønshøj og omegn? Det ligger jo 15min væk fra søborg (TV-byen), så håber da der er dækning, men hvem ved?

Det burde vel være lettere at få et perfekt billede med DVB-T i MCE end med det analoge sh*t.

DVB/T bliver sendt fra TV2's master  og for dig betyder det signalet skal modtages fra Hove.

Men jeg tror ikke du får store problemer med det i Brønshøj   jeg modtager DVB/T fra Hove helt fint ved Køge  på en inde antenne.

Vh Hans

Til top Vis hans123's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hans123

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes