| Sendt: 07 Marts 2006 kl. 13:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Står og skal have nyt grafikkort, jeg har pt. et Radeon 9200, men det understøttes ikke af MCE.
Jeg er meget glad for ATI's overlay funktion, da min pc som sådan ikke er en HTPC, men jeg kører dog MCE.
Har Nvidia fået et funktion tilsvarende overlay, så man kan bruge pc'en samtidig med at den viser fuldskærms video på tv'et, eller er det stadig kun ATI der har det?
|