| Sendt: 08 Marts 2006 kl. 11:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej. Har et problem med mine forprogrammerede optagelser via. EPG i MCE05. Når jeg sætter den til at optage inden for en halv time fra stand by er der ingen problemer. Den vågner op, optager og lukker ned igen, som den skal. Derimod, når jeg sætter den til at optage om natten, optager den ikke. Det undrer mig lidt og har tænkt hvad jeg evt. gør forkert.
1) Jeg slukker for min internet router om natten. Kan den manglende internetforbindelse have noget indflydelse? Har ikke testet det endnu.
2) Der mangler strøm til at MCE vågner når der er gået x antal timer fra den blev sat i stand by til den skal vågne (Lyder meget usandsynligt).
Hjælp mig!
|