| Sendt: 09 Marts 2006 kl. 18:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg har mange problemer med guiden. Lige for tiden har jeg inden kanaler og ingen guide.
Jeg har slette EPG folderen i ehome, for at starte forefra, men nu løber jeg ind i fejlmeddelelser.
Efter jeg har trykket mit postnummer går MCE i gang med at downloade, indtil den bliver afbrudt og skriver:
Ukendt fejl fra discovery service. Kode: 14
Er der nogen der ved hvad denne fejl dækker over? __________________ HTPC: 1,86 gHz Intel Duo Core 2, 500 GB HDD, 7.1 lydkort, DIGN HV5, Microsoft Vista Premium, Logitech Harmony 885, Denon AVR-2802, Fujitsu-Siemens Myrica 40", Extender: Xbox360
|