| Sendt: 10 Marts 2006 kl. 10:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har måtte udskifte min "gamle" Radeon9800pro med et Nvidia GF6200 grafikkort.
Efter installation af det nye grafikkort har jeg fået et problem i MCE, når jeg afspiller HD Film (.ts filer). Det er somom at der sker fejl i lyd proceseringen, hvilket medfører skrat fra alle højtalere.... Afspiller jeg filmene direkte via mediaplayer er der ingen problemer...det er kun ved afspilning igennem MCE.
Jeg har genindstalleret nvidia purevideo decoder...uden resultat...jeg har geninstalleret ac3 filter, stadig uden resultat. deccheck siger alt ok & avicodec checker påstår at alt er kompatibelet & klar til afspilning af .ts filerne...
Jeg kan oplyse, at jeg kører lyden analogt fra mit Audigy7.1lt til forforstærkeren.
Jeg har svært ved at se hvad problemet skulle være...så hvis nogen har gode forslag, vil det blive modtaget med kyshånd.
/Miagi
(Som en sidebemærning vil jeg lige nævne, at jeg har kunne konstatere et betydelig bedre & mere farvemættet billede via s-video med det nye GF6200....radeon9800pro var nærmest "ulden" ved siden af). - Via VGA til projektor er der ikke den store forskel.)
|