| Sendt: 28 Marts 2006 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey alle!
Jeg byggede mig en ny computer her for en 3mdr siden, som står i soveværelset hvor jeg bruger den. Da jeg samtidig står og skal købe LCD TV til soveværelset, så er det jo meget oplagt at jeg tilslutter den min computer også. Umiddelbart er valget faldet på et LG 26LX2R.
Umiddelbart skal jeg selvfølgelig have TV-tuner i min maskine, hvis jeg ønsker at se eller optage TV, men det ved jeg ikke helt endnu om jeg vil.
Som det ser ud nu, så ønsker jeg bare at afspille DVD i god kvalitet og .avi filer.
Jeg har XP Pro installeret, men vil det ikke være en idé jeg også installere Windows Media Center Edition 2005 på den også, så jeg kan boote op i det når jeg ønsker at bruge maskinen som mediacenter eller hvad har I af foreslag?
Evt et andet OS der er bedre? Og hvordan fungerer generelt alt det her med softwaren? Nogen programmer, der er et must at have?
På forhånd tak. __________________ Panasonic 37PV70 - Marantz SR5500 - Playstation 3 - Sanyo Z3 - Dali 5005LE - Dali C1000 - Dali R1000 - Dali SWA12
Hjemmebio!
|