| Sendt: 28 Marts 2006 kl. 21:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Er der nogle der har erfaring i dette? hvilke dimser skal bruges for at få TDC boxen til at køre igennem ens tunerkort?
Og hvad med EPG kører det?
Og kan man optage en kanal mens man ser en anden?
og og... det var vist det..
-Phil
|