| Forfatter |
|
Guldberg Forum Bruger

Bruger siden: 11 Januar 2004
Status: Offline Indlæg: 231
|
| Sendt: 11 Juni 2006 kl. 14:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nogle der har gjort sig nogle erfaringer med Vista Beta2, nu hvor den er blevet frit tilgængelig for os alle?.
Jeg har selv prøvet at installeret det, men hverken onboard lyd, netværk eller mit hauppauge 250 er blevet genkendt. Bortset for det synes jeg nu det ligner sig selv i en lettere opdateret version
|
| Til top |
|
| |
Gebisset Forum Bruger

Bruger siden: 19 April 2005 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 28
|
| Sendt: 11 Juni 2006 kl. 15:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har haft det installeret og alt min hardware kom til at fungere. Vista brokkede sig lidt over Hauppauge WinTv PVR-500 kortet, men da jeg gav det lov til at lede efter drivere på nettet fandt den det. Mit onboard lydkort skulle også have samme tur.
|
| Til top |
|
| |
peewee© Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 502
|
| Sendt: 11 Juni 2006 kl. 16:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvor kan man finde en beta version som alle kan prøve? __________________ Rotel RSP-1068
2 * eAR202, anden ICE
Avance Signature 8 MK. II
NO SolaWing/
Min hjemmebio
|
| Til top |
|
| |
Gebisset Forum Bruger

Bruger siden: 19 April 2005 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 28
|
| Sendt: 11 Juni 2006 kl. 16:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Guldberg Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Juni 2006 kl. 20:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hauppauge pvr250 er åbenbart ikke understøttet endnu
|
| Til top |
|
| |
ghost2337 Forum Bruger

Bruger siden: 21 Januar 2006 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1
|
| Sendt: 12 Juni 2006 kl. 21:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vista beta 2 virker fint med min htpc opsætning. Jeg har et hvr-1300 hauppauge kort, så pvr250 burde sådan set også virke (da driverne til selsamme kort kommer i samme pakke som dem jeg bruger).
Personligt synes jeg meget bedre om denne mce version - bl.a. er musik delen blevet meget bedre og MEGET hurtigere. Det skal dog siges at det stadig er beta software, så der er en del fejl endnu.
|
| Til top |
|
| |
Guldberg Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Juni 2006 kl. 17:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Personligt skifter jeg ihvertfald tilbage til XP pga. en masse småting. Skærmen flimre i tide og utide, systemet fryser ved f.eks. spil og tunerkortet er på ingen måde at finde hverken i device manageren eller andetsteds. Det er ihvertfald ingen tvivl om det er en beta
|
| Til top |
|
| |
ziggimon Forum Bruger

Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 43
|
| Sendt: 15 Juni 2006 kl. 13:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu synes jeg selv det kunne være sjovt at installere vista hjemme.. og det blev der så gjort. Jeg har et Hauppauge PVR250 kort og havde ingen problemer med at få kortet til at virke. Jeg må sige at MCE har fået et lillet løft, det ser lidt bedre ud men der er stadig performance problemer i betaen. TV guide virker og tv kan det samme som i MCE 2005. Hvad Windows i sig selv angår er der start issues omkring bla Nvidia PureVideo som ikke arbejder sammen med MCE derfor installerede jeg PowerDVD 7 Deluxe til at afspille HD. Og tjaeh .. det virker helt som forventet.
Min personlige vurdering er at der er potentiale i dette produkt, og ser meget frem til at de nu får lavet bug fixes og tuning på den endelige version som skulle komme ud til jule tid.
|
| Til top |
|
| |
micma18 Branchemedlem

HM Elektronik
Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2120
|
| Sendt: 15 Juni 2006 kl. 13:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Meldte om region fejl, da jeg ville bruge min Xbox som extender på den :-( Ellers virkede den vist nogenlunde... udover at lave grafikfejl i menuerne engang imellem.
|
| Til top |
|
| |